1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. خط تولید محصولات جدید رنو شامل B۹۰ ،U۹۰ و ساندرو به‌زودی آغاز به کار می‌کند

خط تولید محصولات جدید رنو شامل B۹۰ ،U۹۰ و ساندرو به‌زودی آغاز به کار می‌کند

26 آبان 1393
  • 1

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو جزئیات همکاری‌های جدید شرکت‌های قطعه‌ساز با شرکت رنو را تشریح کرد و گفت: از رنو خواسته‌ایم تا شبکه‌های تأمین کننده قطعه خود در ایران را در شبکه جهانی این شرکت قرار دهد.

ساسان قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در رابطه با نتایج نشست مشترک شرکت رنو با تأمین کنندگان قطعات این شرکت در ایران، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شده تا شرکت رنو برنامه‌های آینده خود را برای تولید محصولات جدید و راهکارهای تأمین قطعات آنها اعلام کند.

وی با اشاره اینکه هم اکنون تولید محصولات رنو در حالت قابل قبولی نبوده و شرکت‌های قطعه‌ساز متناسب با ظرفیت خود اقدام به تولید نمی‌کنند، افزود: این موضوع را شرکت رنو هم می‌داند و چندین بار طی پیام‌هایی ابراز تأسف خود را اعلام کرده است.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو گفت: رنو در برنامه‌های جدید خود اعلام کرده که در آینده نزدیک تولید محصولات خود را در ایران افزایش می‌دهد و از ظرفیت‌های ایجاد شده در قطعه سازی کشور استفاده بهینه می‌کند.

قربانی با اعلام اینکه شرکت رنو چندین پروژه جدید را در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: به‌زودی خط تولید محصولات جدید رنو از جمله B90 ،U90 و ساندرو با وضع قرارداد با قطعه سازان آغاز خواهد شد. وی در پاسخ به این پرسش که سطح همکاری‌های جدید رنو با شرکت‌های قطعه‌ساز داخلی به چه شکل خواهد بود، افزود: سیاست شرکت رنو توسعه ساخت داخل محصولات در ایران است و شرکت‌های قطعه‌ساز هم همکاری بیشتری با آنها خواهند داشت.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو اضافه کرد: در حال حاضر این شرکت تعداد زیادی شرکت تأمین کننده قطعه در کشور دارد که براساس استانداردهای تعریف شده رنو فعالیت می‌کنند. البته از رنو خواسته‌ایم تا شبکه‌های تأمین کننده قطعه خود در ایران را در شبکه جهانی رنو قرار دهد تا از ظرفیت این شرکت‌ها در خارج از کشور هم استفاده شود.


منبع تسنیم


نظرات

  • دومینیک تورتو دومینیک تورتو (26 آبان 1393 ساعت 23:04)

    کاش هیچ وفت آغا به کار نمی کرد. با اون ماشینای بدترکیب و گرونشون.