1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تبلیغ خودرو با کریس رونالدو

تبلیغ خودرو با کریس رونالدو

8 اسفند 1394
  • 0

در این مدت ما یک بررسی سریع بر روی کریس رونالدو و خودروهای زیر پای آن داشته‌ایم، چون هرچند ماه یکبار شاهد خودرویی جدید هستیم که رونالدو بر آن سوار شده است.

سال گذشته آئودی از هر موقعیتی که برایش پیش آمد استفاده کرد و هر هنرمند و بازیکنی که از محصولات این کمپانی استفاده می‌کرد را به مخاطبانش معرفی کرد تا بدانند که افراد خاص هم محصولات آئودی را انتخاب می‌کنند، در این میان شاید خبرسازترین آن‌ها، خودروی آئودی S8 چهارچرخ محرک کواترو بود که چند ماهی در اختیار بازیکن مشهور دنیای فوتبال، یعنی کریستیانو رونالدو بوده است.

در این مدت ما یک بررسی سریع بر روی کریس رونالدو و خودروهای زیر پای آن داشته‌ایم، چون هرچند ماه یکبار شاهد خودرویی جدید هستیم که رونالدو بر آن سوار شده است. از زمانی شروع می‌کنیم که کریس رونالدو سواری رولزرویس گوست را انتخاب کرده بود، این خودرو علارغم تعریف ها و شهرت برند رولزرویس، چندان هم زیر پای رونالدو نبود و خیلی زود شاهد تعویض آن با یک مرسدس بنز S کلاس کوپه بودیم که توسط خودروسازان آلمانی ارائه شده بود.

مرسدس بنز S کلاس مورد نظر، خودروی قابل احترام S کلاس کوپه مرسدس بنز بود که در بهترین حالت خود، یعنی در مدل S65 AMG توسط رونالدو خریداری شده بود که پیشرانه‌ای ۶ لیتری ۱۲ سیلندر توربو دوقلو در سینه خود داشت و می‌توانست ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودرو یکی از گران قیمت ترین خودروهای ساخته شده تا به الان توسط مرسدس بنز است، ولی خب برای رونالدو ۲ درصد قرارداد سالانه‌اش هم نمی‌شود.

پس از مرسدس بنز S65 AMG، شاهد شاسی بلند سنگین وزن ۲٫۲ تنی لندروور بودیم که شتاب آن تنها در ۴٫۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسید، رنجروور اسپرت SVR که حدودا سه هفته پیش تصویر آن در کنار کریس رونالدو منتشر شده بود و به یک کیت بدنه اسپرت هم مجهز شده است.

حال در این تحقیقاتی که داشتیم، به یک نکته جالبی برخوردیم و آن هم به رایگان در اختیار گذاشتن محصولات شرکت‌های خودروسازی برای رونالدو است که هدف اصلی آن‌‌ها صرفاً تبلیغ محصولات کمپانیشان است، چون در هفته‌هایی که محصولات بخصوصی در اختیار رونالدو قرار می‌گرفت، شرکت‌های خودروسازی آمار فروش بالاتری را گزارش می‌دادند.

 تبلیغ خودرو با کریس رونالدو

 تبلیغ خودرو با کریس رونالدو

 تبلیغ خودرو با کریس رونالدو

 تبلیغ خودرو با کریس رونالدو

منبع صبحانه


نظرات