1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رضوانی بیست با پکیج جدید

رضوانی بیست با پکیج جدید

25 اسفند 1394
  • 0

رضوانی موتورز، اخیراً پکیج جدیدی را با نام ایکس پرفورمنس برای ابر خودروی خود، بیست، معرفی کرده است.

در جریان جشنواره سرعت جزیره آملیا در اواخر همین هفته، پکیج جدیدی معرفی شد که شامل طراحی‌های ایرودینامیکی جدیدی در بدنه خودرو است. اسپویلر در جلوی خودرو، رکاب‌های جانبی و یک باله در بخش عقب خودرو که همگی از جنس فیبر کربن هستند. همچنین فرمان فیبر کربنی و ورودی‌های هوای بازطراحی شده را نیز به موارد ذکرشده اضافه کنید.

پکیج ایکس پرفورمنس، برای همه کسانی که خودرو بیست را خریداری کرده‌اند قابل‌دسترس خواهد بود؛ اما هنوز هیچ رقمی در رابطه با قیمت آن ارائه نشده است. همچنین، کمپانی اعلام کرده است که مشتریان می‌توانند موارد جدید موجود در پک را به‌صورت تکی یا انتخابی نیز خریداری کنند.

رضوانی بیست با بدنه فیبر کربنی و موتور سوپر شارژر 2.4 لیتری، توان تولید 500 اسب بخار و 507 نیوتون متر گشتاور را داراست. این پیشرانه به یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی متصل است که باعث می‌شود تا سرعت این خودروی 748 کیلوگرمی در مدت 2.7 ثانیه از صفر تا صد کیلومتر بر ساعت برسد.

کسانی که به دنبال خرید چیزی قدرتمندتر از بیست هستند، می‌توانند سراغ نسخه محدود بیست ایکس بروند که با موتور 2.4 لیتری بای توربو (دو توربو) می‌تواند 700 اسب بخار خروجی داشته باشد. این خودرو با قیمت 325 هزار دلار به فروش می‌رسد و زمان صفر تا صد آن نیز 2.5 ثانیه است

 برای رضوانی بیست با پکیج جدید

 برای رضوانی بیست با پکیج جدید

 برای رضوانی بیست با پکیج جدید

 برای رضوانی بیست با پکیج جدید

 برای رضوانی بیست با پکیج جدید

 برای رضوانی بیست با پکیج جدید

منبع پدال


نظرات