1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تیزر رسمی از رنو ساندرو RS

تیزر رسمی از رنو ساندرو RS

16 اردیبهشت 1394
  • 0

کمپانی رنو به‌تازگی تیزر رسمی نسخه قوی‌تر مدل ساندرو (Sandero) یعنی ساندرو آراِس پرفورمنس (RS Performance) را منتشر کرده است. ساندرو پیش‌ازاین تحت نام زیرشاخه رومانیاییِ این خودروساز یعنی داچیا (Dacia) تولید می‌شد اما طراحی این نسخه کاملاً بر عهده بخش آراِس پرفورمنس کمپانی رنو بوده است.

در این تیزر نشان رنو روی خودرو دیده می‌شود و از تفاوت‌های ایجادشده هم سپرهای متفاوت و چراغ‌های LED به چشم می‌خورند.

اگر به خاطر داشته باشید آقای پاتریک راتی (Patrice Ratti) رئیس بخش رنو اسپورت در نمایشگاه سال گذشته‌ی مسکو در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که مدل جدیدِ این بخش امیدهای زیادی را برای پیشرفت هرچه بیشتر رنو در بازارهای نوظهور مثل روسیه و برزیل زنده نگاه داشته است. وی همچنین اظهار داشت که این مدل در طولانی‌مدت (احتمالاً در کنار نسخه جذاب‌تری از مدل تویینگو) آغازکننده رده خودروهای رنو اسپورت خواهد بود و به‌اصطلاح مدل پایه‌ی این گروه به شمار خواهد رفت.

هنوز (در زمان تهیه این نوشتار) اطلاعات فنی دقیق آن مشخص نیست اما طبق گفته‌های آقای راتی از پیشرانه‌های موجود در خط تولید کنونی رنو اسپورت برای آن استفاده نخواهد شد و ازآنجایی‌که از مدل کلیو (Clio) هم سبک‌تر است به قدرت خیلی زیادی هم احتیاج ندارد!

بد نیست بدانید ساندرو اکنون نیز در بازار روسیه تحت نام رنو عرضه می‌شود و قدرتمندترین مدل آن با پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر بنزینی 101 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که برای یک خودروی دم‌دستی روزمره‌ی شهری عدد قابل قبولی است.

 تیزر رسمی از رنو ساندرو RS

 تیزر رسمی از رنو ساندرو RS

 تیزر رسمی از رنو ساندرو RS

 تیزر رسمی از رنو ساندرو RS

 تیزر رسمی از رنو ساندرو RS

منبع پدال


نظرات