1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لمبو رت رود ، وحشی ترین خودرویی که تا به حال دیده اید

لمبو رت رود ، وحشی ترین خودرویی که تا به حال دیده اید

15 اردیبهشت 1393
  • 1

رت رود یا Rat Rod یک طرح بدنه به سبک Hot Rod بوده که در آن بیشتر به نمای خودرو پرداخته می شود . این نمای زیبا چنان طراحی جالب و وحشیانه ای را به همراه دارد که واقعا باید علاقه مند به خودروهای کلاسیک و مدرن با طراحی خاص باشید تا بتوانید جذب زیبایی منحصر به فرد این خودروها شوید .

Rat Rod

Rat Rod

پاول ویسنیوفسکی و جان اسلاپین دو دوست طراح هستند که ایده یکی از وحشی ترین و جنگنده ترین ماشین هایی که تا کنون ساخته شده است به ذهنشان خطور کرده است.این دو زمانی که مسابقه شتاب(درگ) بین لامبورگینی و رت رود را می دیدند همزمان شروع به انتخاب عناصر مورد علاقه خود و همچنین عناصری که علاقه نداشتند کردند سپس ایده های خود را ادغام و به یک طرح مفهومی رسیدند.

Rat Rod

Rat Rod

آنچه در اینجا میبینید نتیجه نهایی کار است که دارای سیستم تعلیق فعال از نوع میله فشاری و توربوی دوقلوی بلوک کوچک وی 8 و یک جعبه دنده 6 سرعته است.ماده ی انتخابی برای قسمت شاسی فیبرکربن است و ماده تشکیل دهنده سایر بخش ها طوری انتخاب شدند که کمترین وزن را داشته یاشند در حال حاضر این مدل (لمبو رات) تنها روی کاغذ و صفحه نمایش موجود است.

Rat Rod

Rat Rod

منبع وننو


نظرات

  • محسن محسن (15 اردیبهشت 1393 ساعت 06:46)

    جدا با این دیدن این خودرو آدم سرزنده میشه ، بازم اگه تونستید از این خبرها بذارید ، مخصوصا یه مقاله کامل از factory rat rod که واقعا خودرویی کاملا شناخته شده برای همه علاقه مندان کلاس رت رود هست .