1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رنجرور Evoque Plus در راه است

رنجرور Evoque Plus در راه است

29 فروردین 1394
  • 0

رنجروور در حال برنامه‌ریزی برای معرفی چهارمین مدل از خودروهای شاسی بلند لوکس خود است.

بنا بر اطلاعات مجله اتوکار، مدل بعدی رنجروور از پلتفرم مشترکی با جگوار F-Pace بهره خواهد برد. این نخستین خودروی شاسی بلند جگوار می‌باشد و از آنجا که جگوار و لندروور-رنجروور (JLR) یک شرکت و اتحادیه تحت تملک تاتای هندوستان می‌باشند، استفاده مشترک از تکنولوژی و پلتفرم‌های یکدیگر، جای تعجبی نیز نخواهد داشت.

نسخه رنجروور روی این پلتفرم از مدل اووک بزرگ‌تر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز کشیده‌تر خواهد بود. این خودرو احتمالاً ظرفیت 7 سرنشین را خواهد داشت.

احتمال می‌رود قیمت این مدل از 40 هزار پاوند یعنی حدود 58 هزار دلار آغاز شود. در عین حال، گران‌ترین مدل از این خودرو به صورت فول آپشن و با قوی‌ترین پیشرانه، حدود 95 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

نسخه‌های ارزان‌تر از موتور چهار سیلندر بنزینی توربو از سری اینجینیوم و یا موتور دیزلی استفاده می‌کنند. موتورهای V6 نیز برای مدل‌های چهار چرخ محرکه یا دو دیفرانسیل قابل انتخاب می‌باشند. حتی احتمال داده می‌شود، یک نسخه تمام الکتریکی هم از این خودرو معرفی شود که قادر است در شرایط ایده آل، با هر بار شارژ باتری‌ها تا مسافت 482 کیلومتر را طی نماید. اما این مدل، یک نسخه گران قیمت خواهد بود و احتمالاً بیش از 85 هزار دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

این مدل رنجروور، از قابلیتهای عملی و اولویت حرکت در جاده سود می‌برد. خط تولید آن نیز همراه با جگوار F-Pace و در کنار آن به صورت مشترک در کارخانه Solihull خواهد بود.

 رنجرور Evoque Plus در راه است

 رنجرور Evoque Plus در راه است

 رنجرور Evoque Plus در راه است

 رنجرور Evoque Plus در راه است

منبع پدال


نظرات