1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. به روز رسانی پورشه ماکان

به روز رسانی پورشه ماکان

20 آبان 1394
  • 0

به دنبال یک «فراخوان پیشگیرانه» که در سطح جهانی برای ماکان S و ماکان توربو انجام شده، پورشه در حال حاضر برای این مدل‌ها آپشن‌هایی مانند آخرین نسخه سیستم اطلاعات و سرگرمی PCM همراه با نمایشگر لمسی ۷ اینچی، راهبری لحظه‌ای، کاربری آسان‌تر، نقطه اتصال وای‌فای داخلی و گزینه هماهنگی با اپل کارپلی درنظر گرفته است؛ چیزهایی که اولین بار در مدل فیس‌لیفت 911 مشاهده شده بود.

همچنین پورشه به عنوان یک آپشن، استفاده از چراغ‌های کاملاً LED برای تمام مدل‌های ماکان را در اختیار قرار داده است. در همین حال، یک سیستم فرمان که مهندسیِ دوباره‌ای بر روی آن صورت گرفته، تجربه‌ای مناسب‌تر از هندلینگ مستقیم داشته و بازخورد بهتری ایجاد می‌کند.

این کمپانی از پکیج‌های اضافی طراحی داخلی و بیرونی برای ماکان توربو، با الهام از مدل GTS خبر داده است. پکیج ظاهری شامل یک سری چرخ‌های طراحی «توربو» با رنگ‌آمیزی دوگانه و ابعاد ۲۱ اینچی، آینه‌های بغل و کاپ وسط چرخ‌های «اسپورت دیزاین»، طراحی مشکی برّاق برجسته برای دریچه‌های هوا، تیغه‌های کناری، نوارهای تریم برای شیشه‌های درها و یک پنل زیربدنه در عقب می‌شود. همچنین لوله‌های مشکی‌رنگ اگزوز و چراغ‌های دودی عقب، این پکیج ظاهری برای ماکان را تکمیل می‌کنند.

در همین حال، کابین ماکان از طراحی گسترده آلکانترا با دوخت متمایز که بر روی قسمت وسط صندلی‌ها، تا تکیه‌گاه دست‌ها در کنسول وسط و پنل درها کشیده شده، بهره‌مند شده است. برای پنل ابزارها، پنل درها و صندلی‌ها را می‌توان از دوخت «نقره‌ای رادیوم» یا «قرمز گارنت» استفاده کرد.

هر دوی این پکیج‌ها را می‌توان به صورت جداگانه سفارش داد. به‌علاوه، پورشه چند رنگ بدنه جدید برای ماکان اضافه کرده است. این پورشه ماکان جدید قرار است تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی به بازار امریکا وارد شود. ولی در حال حاضر، می‌توان در آلمان آن را با شروع قیمت ۶۱ هزار و ۱۴۳ یورو برای ماکان S و ۸۳۷۵۳ یورو برای ماکان توربوی ۴۰۰ اسب‌بخاری سفارش داد.

 به روز رسانی پورشه ماکان

 به روز رسانی پورشه ماکان

 به روز رسانی پورشه ماکان

 به روز رسانی پورشه ماکان

منبع پدال


نظرات