1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اسب سیاه تک‌آرت

اسب سیاه تک‌آرت

4 آبان 1393
  • 3

تک‌آرت طبق معمول یکی دیگر از اعضای خانواده پورشه را برگزیده تا آن را مزین به تیونینگ خاص خود کند. پورشه ماکان، کراس آور ارزان قیمت پورشه، با سالن تک‌آرت پا می‌گذارد تا طعم یک مهندسی دقیق را بچشد.

کیت افزایش قدرت برای موتور توربو با تنظیمات جدید ECU به تنهایی باعث می‌شود تا 50 اسب بخار و 70 نیوتن متر به موجودی موتور شش سیلندر این خودرو افزوده شود و قدرت آن به 444 اسب بخار و گشتاور آن به 620 نیوتن متر برسد.

وقتی این خودرو را در مود اسپرت قرار می‌دهید، می‌توانید شتاب صفر تا صد 4.4 ثانیه را به دست آورید که 0.2 ثانیه تند و تیزتر از مدل استاندارد آن است. شتاب صفر تا 160 کیلومتر هم به 106 ثانیه با سرعت نهایی بالای 271 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

از سال 2015 تک‌آرت یک کیت و سیستم جدید اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ با شیر کنترل فشار اختیاری برای تنظیم صدای خروجی را برای انواع ماکان ارائه می‌کند. همچنین یک سیستم تعلیق اسپرت گازی نیز که می‌تواند ارتفاع خودرو را تا 20 میلی‌متر در حالت عادی و 30 میلی‌متر در حالت اسپرت و 60 میلی‌متر در هنگام توقف، کاهش دهد قابل سفارش خواهد بود.

تک‌آرت به کیت‌های آئرودینامیکی بسیار ظریف و زیبا نیز معروف است. این کیت شامل لبه زیر سپر و اسکرت ها، دیفیوزر و اسپویلر سقفی می‌شود و همچنین باید به آن مجموعه ای از چرخ‌های آلیاژی اسپرت با اندازه‌های 21 و یا 22 اینچ با کالیپرهای ترمز رنگی را افزود.

فضای داخلی نیز دستخوش ارتقا می‌شود و از روکش چرم سفارشی و فرمان اسپرت با پدال‌های آلومینیومی و تشک و موکت و دوخت‌های تزئینی و تزئینات ویژه را شامل می‌گردد.

 پورشه ماکان-نمای جلو

 پورشه ماکان-نمای جلو

پورشه ماکان-نمای جلو

 پورشه ماکان-نمای آینه بغل

 پورشه ماکان-نمای عقب

 پورشه ماکان-نمای کیلومترشمار

 پورشه ماکان-نمای دنده

پورشه ماکان-نمای بالابر شیشه



نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (4 آبان 1393 ساعت 13:07)

    پورشه ماکان یکی از مدل های پورشست که من دوستش دارم چونکه ظاهر زیبا و متفاوتی داره. اگه تیون بشه دیگه عروس میشه.

  • یوونتوس یوونتوس (4 آبان 1393 ساعت 10:20)

    جدیدا این نوع چراغ عقب مد شده. بنز و استون مارتین و پورشه دارن همزمان استفاده میکنن.

  • محمدماجد محمدماجد (4 آبان 1393 ساعت 09:52)

    دیزاین بسیار زیبایی داشت