1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فروش پورشه 918 وایساخ

فروش پورشه 918 وایساخ

23 آذر 1394
  • 0

یکی از جالب‌ترین نسخه‌های سفارشی پورشه 918 اسپایدر، نسخه وایساخ است. این خودرو اکنون در انتاریوی کالیفرنیا برای فروش گذاشته شده است.

در حالی که حتی پورشه‌های تولید محدود 918 اسپایدر استاندارد نیز خودروهایی بسیار خاص و منحصر به فرد هستند که هر نگاهی را به سوی خود جلب می کنند، نسخه وایساخ یک نسخه کاملاً سفارشی و خاص است. صاحبان، این خودرو را بدون رنگ به کارخانه سفارش داده بنابراین با یک بدنه لخت فیبر کربنی که فاقد هرگونه پوششی می‌باشد مواجه خواهید شد. البته رنگ بدنه، متفاوت با فیبر کربن متداول براق با فیبرهای مشخص است و نوعی پوشش مات برای محافظت در برابر خش روی آن قرار گرفته است.

عدم استفاده از پوشش رنگ بعلاوه چندین تغییر دیگر باعث شده تا وزن خودرو نسبت به نسخه استاندارد حدود 6.3 کیلوگرم کاهش یابد. بعلاوه 3.6 کیلوگرم دیگر نیز با استفاده از صندلی‌های مسابقه‌ای در آن صرفه جویی شده است.

مدل وایساخ مجهز به چرخ‌های 20 اینچی آلیاژی در جلو و 21 اینچی منیزیومی در عقب است. این چرخ‌ها نیز 14.8 کیلوگرم سبک‌تر از چرخ‌های اصلی 918 می‌باشند.

این مدل وایساخ قادر است عملکردی بهتر نسبت به رکورد 6 دقیقه و 57 ثانیه‌ای نسخه استاندارد در پیست نوربرگ رینگ به دست آورد. البته نسخه فعلی در حال حاضر 2986 کیلومتر کارکرد دارد اما نمی‌توان هنوز قیمتی برای آن متصور بود. و باید دید که به چه قیمت قاعدتاً گزافی به فروش خواهد رسید. در هر صورت باید بدانید که تولید هایپرکار افسانه‌ای هیبریدی پورشه 918 اسپایدر به انتها رسیده و مالکان خوشبخت نمونه‌های به فروش رسیده می‌توانند از این سرمایه خود در آینده به خوبی بهره تجاری لازم را نیز ببرند.

 فروش پورشه 918 وایساخ

 فروش پورشه 918 وایساخ

 فروش پورشه 918 وایساخ

 فروش پورشه 918 وایساخ

 فروش پورشه 918 وایساخ

 فروش پورشه 918 وایساخ

 فروش پورشه 918 وایساخ

منبع پدال


نظرات