1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پورشه 918 اسپایدر برای پلیس دبی

پورشه 918 اسپایدر برای پلیس دبی

27 آبان 1394
  • 0

خودروهای سوپراسپرت و هایپرکار پلیس دبی، بیش از اینکه برای گرفتن متخلفان به کار روند، برای جذب توریست و تبلیغات مد نظر قرار می‌گیرند. آخرین عضو این خانواده نیز هایپرکار افسانه‌ای و جاودانه پورشه، یعنی پورشه 918 اسپایدر است که مدتی است دیگر تولید 918 دستگاهی آن به پایان رسیده و تنها در دست کلکسیونرها و خریداران ثروتمند آن قابل مشاهده است.

حضور پورشه 918 اسپایدر در ناوگان پلیس دبی جای تعجبی ندارد زیرا در این ناوگان خودروهایی چون لامبورگینی اونتادور، استون مارتین وان 77، بنتلی کانتیننتال، مرسدس SLS بوگاتی ویرون و یک رنو توئیزی الکتریکی ریزه میزه نیز حاضر هستند. این خودروها نه برای عملیات تعقیب و گریز بلکه در مناطق ثروتمند نشین و اعیانی و توریستی به تماشا گذاشته می‌شوند. تصور این نکته دشوار است که خودروهای چند میلیون دلاری چون لیکان هایپر اسپرت و پورشه 918 به جای پارک در پارکینگ‌های زیبا و نمایشگاه‌های خودرو، در دست مأموران پلیس یونیفرم پوش نعره می‌کشند.

در ناوگان پلیس دبی می‌توان خودروهای نسبتاً معمولی‌تری را نیز دید. ب‌ام‌و M6، گرن کوپه، شورولت کامارو.، فراری FF، فورد موستانگ RUSH و برخی دیگر از خودروهای گران قیمت که در سایر قسمت‌های دنیا به عنوان خودروی ثروتمندان استفاده می‌شوند، از جمله این خودروها می‌باشند.

در هر صورت، این هم روشی برای نمایش ثروت و ناز و نعمتی است که در این منطقه جهان وجود دارد.

 پورشه 918 اسپایدر برای پلیس دبی

 پورشه 918 اسپایدر برای پلیس دبی

 پورشه 918 اسپایدر برای پلیس دبی

منبع پدال


نظرات