1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عکسهای جاسوسی نسخه پیکاپ دو کابین مرسدس G کلاس

عکسهای جاسوسی نسخه پیکاپ دو کابین مرسدس G کلاس

1 بهمن 1395
  • 0

اولین بار دقیقاً یک ماه پیش بود که G واگن طویل شده در لنز دوربین عکاسان صنعتی جای گرفت و در آن زمان باور بر این بود که این خودرو یک G کلاس با فاصله‌ی بیشتر بین محورها است. هرچند حالا خیلی مطمئن نیستیم زیرا این خودروی تست جدید باعث می‌شود بیش از آنکه با نسخه‌ی کشیده‌ی G500 4×42 طرف شویم، با پیکاپی دو کابین روبرو شویم. به نظر می‌رسد مرسدس برنامه‌هایی برای افزایش تعداد اعضای خانواده‌ی G کلاس دارد. با این وجود احتمالاً باید تا سال 2018 و برای دیدن این عضو جدید خانواده صبر کنیم.

 تصاویر جاسوسی نسخه پیکاپ دو کابین مرسدس G کلاس

امر مسلم دیگر فرم جعبه‌ای خودرو است که خوشبختانه کماکان در G کلاس دیده خواهد شد. اگرچه طراحی خودرو نسبت به تغییر چندانی نکرده اما برخی تغییرات عمده در زیر پوست خودرو صورت گرفته است. در این نسل جدید کاهش وزن حداقل 200 کیلوگرمی را شاهد خواهیم بود اما باید برای تأیید این خبر منتظر بمانیم. اگر این موضوع صحت داشته باشد، با در نظر گرفتن اینکه G کلاس جدید حدود 10 سانتی‌متر پهن‌تر از مدل 463 کنونی است آن موقع کاهش وزن صورت گرفته بسیار احساس‌برانگیز خواهد بود. مدل 463 حدوداً از دهه‌ی 90 میلادی در بازار حضور داشته است.

 تصاویر جاسوسی نسخه پیکاپ دو کابین مرسدس G کلاس

انتظار می‌رود نسخه‌ی G63 پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5.5 لیتری بای توربوی خود را از دست داده و از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری بای توربویی که پیش از این در دیگر مدل‌های پرفورمنس AMG استفاده شده سود ببرد. مدل تاپ G65 با پیشرانه‌ی 12 سیلندر خود در میدان حضور خواهد داشت. از دیگر پیشرانه‌های در دسترس برای G کلاس می‌توان نسخه‌ی دیزلی را نام برد که احتمالاً پیشرانه‌ی 6 سیلندر خطی کاملاً جدیدی خواهد بود. این پیشرانه که با کد OM 656 شناخته می‌شود امسال در S کلاس فیس لیفت معرفی خواهد شد و قدرت خروجی بیش از 313 اسبی خواهد داشت.

 تصاویر جاسوسی نسخه پیکاپ دو کابین مرسدس G کلاس

نسخه‌های عادی مرسدس G کلاس جدید احتمالاً در نمایشگاه فرانکفورت سال جاری معرفی خواهند شد و از اواخر سال جاری یا اوایل سال 2018 به فروش خواهند رسید.

 تصاویر جاسوسی نسخه پیکاپ دو کابین مرسدس G کلاس

 تصاویر جاسوسی نسخه پیکاپ دو کابین مرسدس G کلاس

منبع:پدال



نظرات