1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پیکاپ پژو بر پایه دانگ فنگ ریچ ساخته می شود

پیکاپ پژو بر پایه دانگ فنگ ریچ ساخته می شود

11 تیر 1396
  • 0

نه،چشمان تان شما را فریب نمی دهند.پژو واقعا به کلاس پیکاپ ها برگشته است.و فعلا نیز نامی فی البداهه،یعنی"پژو پیکاپ" را برای محصول جدید خود گزینش نموده است. اگر اخباری را که پیش تر بدست مان رسید باور کنیم،این خودرو احتمالا در تونس،کشوری در شمال آفریقا تولید خواهد شد.شرکت پژو،پیکاپ دو کابین جدید خود را این گونه وصف نموده است : "میزان قابل توجهی از فضا و تجهیزات" که در کنارش "نیازهای اساسی تان را در زمینه سختی و استحکام و یک رانندگی 4×4 در این سگمنت برآورده می کند".

 تولید پیکاپ دو کابین پژو بر پایه دانگ فنگ ریچ!

پژو می گوید که این پیکاپ را به هدف جلب آن دسته از مشتریانی که "خواهان یک خودروی کاری مطمئن تحت هر شرایطی هستند،عرضه نموده است.خودرویی که استفاده و نگهداری از آن آسان بوده و تحقق آمیزه انعطاف پذیری از وظایف حرفه ای و قابلیت های خانوادگی را امکان پذیر می سازد".

این پیکاپ در ماه سپتامبر سال جاری وارد بازارهای هدف خود خواهد شد.طبق گفته شعبه آفریقای جنوبی شرکت پژو،این خودرو به فروشگاه های آن نیز راه خواهد یافت اما نه در امسال،بلکه با کمال شگفتی تنها در سال 2021.

پژو پیکاپ از طولی معادل 5.08 متر بهره می برد و بسته به مدل،فاصله کف آن از سطح زمین از 210 الی 215 میلی متر متغیر است.

 تولید پیکاپ دو کابین پژو بر پایه دانگ فنگ ریچ!

اما آنچه که می تواند توجه ما را به خود جلب کند این نکته است که پیکاپ جدید پژو اساسا بر مبنای پیکاپی از شرکت دانگ فنگ تکوین و توسعه یافته است.پیکاپی که در چین آن را ریچ (RICH) می نامند و خودش نیز بر مبنای سری D22 نیسان(نیسان NP300 در آفریقای جنوبی) خلق و تولد یافته است.البته دانگ فنگ طی سال های گذشته معامله مهمی را با برند فرانسوی پژو انجام داده است و اکنون نیز یکی از سهامداران عمده آن شرکت بوده و به صورت جوینت ونچر در چین با آن کار می کند. اتاقک راننده و محفظه بارعقب "پژو پیکاپ" بر روی یک شاسی نردبانی با اکسل های صلب،فیکس شده اند.فنرهای چهار تیغه و لاستیک های یوکوهاما هم به صورت استاندارد بر روی آن نصب شده اند.ابعاد محفظه بار این خودرو معادل 1.40 متر در طول و 1.39 متر در عرض می باشد و ماکزیمم ظرفیت بار آن نیز طبق ادعای سازنده برابر با 815 کیلوگرم است.

اما در زیر کاپوت این خودرو چه خبر است؟خوب،این پیکاپ یک پیشرانه 2.5 لیتری توربو دیزل را در دل خود جای داده است.توان این پیشرانه معادل 118 اسب بخار و گشتاور آن برابر با 280 نیوتن متر است و به همراه یک گیربکس 5 سرعته دستی عرضه می شود.پژو پیکاپ با دو آرایش متفاوت محوری از جمله 4×4 و 4×2 در بازار عرضه می شود.

تجهیزات استاندارد رفاهی این خودرو شامل سیستم تهویه مطبوع دستی،شیشه های برقی و سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و درگاه USB می گردد.تجهیزات استاندارد ایمنی آن نیز در مواردی چون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو،سیستم ترمز ABS و سنسورهای پارک خلاصه می شود.

 تولید پیکاپ دو کابین پژو بر پایه دانگ فنگ ریچ!

 تولید پیکاپ دو کابین پژو بر پایه دانگ فنگ ریچ!



نظرات