1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پژو 508 بدون راننده

پژو 508 بدون راننده

31 اردیبهشت 1394
  • 0

نسل بعدی پژو 508 قرار است از سیستم راننده خودکار استفاده نماید. راننده خودکار یا سیستم‌های سلف درایوینگ بدون نیاز به دخالت راننده می‌توانند تا حدود زیادی، وظایف راننده را برعهده بگیرند. بدین ترتیب، علاوه بر آسایش و راحتی بیشتر، می‌توان ایمنی بالاتری را نیز انتظار داشت.

پژو نیز قصد دارد در موج دوم خودروهای خودران، بعد از مرسدس، آئودی، ب ام و، ولوو و فولکس و پیشروانی چون گوگل وارد این حیطه شود. به گفته کارلوس تاوارز، مدیر عامل گروه پژو سیتروئن، سیستم‌های کمک راننده، یک گام اساسی برای نزدیک‌تر شدن به دوره رانندگی تمام خودکار می‌باشند.

به گفته سخنگوی پژو، سیستم جدید فرمان بدون نیاز به راننده، کنترل ترمزهای خودکار در شرایط ترافیک سنگین و سیستم‌های کمکی رایج و معمولی‌تری نظیر پارک خودکار و کروز کنترل تطبیقی و هشدار خروج از خط در پژو 508 آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

نسل جدید پژو 508 در سال 2017 معرفی می‌شود و از پلتفرم ماژولار EMP2 استفاده خواهد کرد. البته مشخص نیست که نام آن 509 خواهد بود یا خیر. در هر صورت تا سال 2017، احتمالاً بسیاری دیگر از شرکت‌های خودروسازی پیشروی جهان، از فناوری‌های رانندگی خودکار استفاده خواهند نمود.

 پژو 508 بدون راننده

 پژو 508 بدون راننده

 پژو 508 بدون راننده

منبع پدال


نظرات