1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تایید توانایی های پژو 308 جی تی آی در تستهای نشریات

تایید توانایی های پژو 308 جی تی آی در تستهای نشریات

5 آبان 1394
  • 0

انتخاب یک هاچ‌بک داغ جدید که توانایی رقابت با فولکس‌واگن گلف GTI و فورد فوکوس ST، را داشته باشد یک معامله بزرگ است، به‌ویژه هنگامی‌که این ماشین توسط تولیدکننده‌ای مانند پژو ساخته‌شده باشد. درست است که این خودروساز فرانسوی در سال‌های اخیر خوب ندرخشیده اما ما هنوز مسابقات رالی را به یاد داریم، پژو مفهوم سواری اسپرت را به خوبی می‌داند.

با معرفی ۲۰۸ GTi و RCZ-R، دو تا از نخستین خودروهای این شرکت با رانندگی سرگرم‌کننده، پژو نشان داد که بعد از گذشت مدت‌زمان طولانی در حال تغییر است. در حال حاضر ویدیوهای بررسی و رانندگی با GTi ۳۰۸ در محل رونمایی رسمی آن در پرتغال به اشتراک گذاشته‌شده‌اند.

درواقع، کسانی که پست فرمان آن نشسته‌اند می‌گویند که این ماشین بسیار شایسته و توانمند است، اما چالاک‌ترین ماشین در این بخش نیست. ظاهراً رانندگی با سرعت‌بالا در سرپیچ‌ها یک احساس اعتمادبه‌نفس قوی در راننده ایجاد می‌کند.

در حال حاضر در زیر کاپوت آن همان انجینی که پیش‌تر در RCZ-R انجام‌وظیفه می‌کرد گنجانده‌شده، و ۳۰۸ GTi به لطف برخورداری از کمترین وزن در کلاس خود، هیچ مشکلی با پر کردن ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در شش ثانیه ندارد. هندلینگ آن آرام و سرگرم‌کننده است و بررسی‌کنندگان همگی توصیه می‌کنند نسخه گران‌تر ۳۰۸ GTi را انتخاب کنید، که رینگ‌های بزرگ‌تر اما سبک‌تر ۱۹ اینچی، ترمزهای بزرگ‌تر، دیفرانسیل جلو لغزش محدود تورسن و ۲۰ اسب بخار بیشتر، به همراه خود دارد.

منبع پدال


نظرات