1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی پاگانی از ابرخودروی تمام الکتریکی خود تا سال 2025

رونمایی پاگانی از ابرخودروی تمام الکتریکی خود تا سال 2025

14 اسفند 1396
  • 0

پاگانی در حال حاضر روی طراحی و توسعه نه یکی بلکه دو ابرخودرو کار می کند و سورپرایز واقعی اینجاست که بدانید یکی از آن ها یک مدل تمام الکتریکی است که تا سال 2025 وارد بازار خواهد شد؛ این موضوع را هوراسیو پاگانی در مصاحبه با elTres TV تایید کرده است.

 رونمایی پاگانی از ابرخودروی تمام الکتریکی خود تا سال 2025

هرچند، قبل از این که دنیا با پاگانی تمام الکتریکی ملاقات کند، این ابرخودروساز ایتالیایی یک مدل جدید با موتور احتراق داخلی به عنوان جانشین هوایرا رونمایی خواهد کرد.

جانشین هوایرا نیروی خود را از یک موتور کاملا جدید توربو دوقلو که از مرسدس - آ ام گ قرض گرفته شده تامین خواهد کرد، هوراسیو پاگانی ادعا کرده این مدل جدید بدون نیاز به الکتریکی سازی پیشرانه خواهد توانست از پس حتی سخت گیرانه ترین قوانین آلایندگی کالیفرنیا هم بربیاید. مهم تر از همه، موسس کمپانی تایید کرده که مدل جدید از یک گیربکس دستی استفاده خواهد کرد.

تصمیم معرفی جانشین هوایرا با یک گیربکس دستی به دلیل تقاضای بالا از سوی مشتریان پاگانی اتخاذ شده و هوراسیو در صحبت های خود پورشه 911 آر را به عنوان یک نمونه خوب برای علاقه مردم در این سگمنت به گیربکس دستی معرفی کرده است.

در مورد پاگانی تمام الکتریکی، وی گفته که تیمی متشکل از بیش از 20 مهندس در حال کار بر روی پروژه هستند و جزئیات دیگری را آشکار نکرده است. پاگانی اعتقاد دارد موتورهای احتراق داخلی را فقط تا حول و حوش سال 2025 می توان روی ابرخودروها استفاده کرد و پس از آن، این پیشرانه های الکتریکی خواهند بود که حرف اول را خواهند زد.

وقتی از او در مورد تکنولوژی خودران سوال شده در پاسخ گفته که خودروهای وی برای رانده شدن توسط انسان طراحی و ساخته می شوند و کمپانی هیچ برنامه ای برای طراحی و توسعه چنین تکنولوژی هایی ندارد.



نظرات