1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کیا اپتیما JF آماده پلاک شدن در تهران

کیا اپتیما JF آماده پلاک شدن در تهران

17 فروردین 1395
  • 0

نسل چهارم کیا اپتیما که با نام اپتیما JF در سال 2015 رونمایی شد، چند روزی است که با مدل 2016 در پارکینگ های نمایشگاه داران تهران تخلیه شده است. پیش فروش این خودرو چند ماهی است توسط شرکت اطلس خودرو آغاز شده است و طبق اعلام شرکت، این خودرو با موتور 2.4 لیتری تِتا 2 به بازار ایران راه پیدا کرده است. این موتور در نسخه MPi ، حدود 172 اسب بخار قدرت دارد و با سیستم GDi تا 190 اسب بخار قدرت را برای اپتیما جدید فراهم می کند. به گفته اکثر واردکنندگان، خودروهایشان، به موتور GDi مجهز است. اپتیما 2.4 لیتری گیربکس شش سرعته اتوماتیک دارد و از نظر فنی، شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد. نسخه هایی از اپتیما JF هم به گمرک آمده است که به موتور دو لیتری توربو 247 اسب بخاری مجهز است و انتقال قدرت آن توسط گیربکس 7 دنده اتوماتیک دو کلاچه انجام می شود.

اکثر مدل های موجود در تهران در نسخه فول و GT Line عرضه می شوند. این مدل ها از اپتیما JF به امکاناتی چون شش کیسه هوا، سیستم پایداری الکتریکی، سقف پانورامیک، دور سقف جیر، زنون و چراغشور، سنسور پارک جلو و عقب، گرمکن جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو، کروزکنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، استارت دکمه ای، دنده پشت فرمان، حافظه صندلی، پرده برقی عقب و پرده دستی شیشه های جانبی عقب، سیستم صوتی تصویری Harman/Kardon، سنسور نور و باران، رادار نقطه کور و… مجهز است.

این امکانات باعث شده تا JF قیمتی بین 175 الی 184 میلیون تومان در بازار تهران داشته باشد. نمایشگاه داران زمان پلاک شدن این خودرو را بین 20 تا 40 روز آینده اعلام می کنند. با توجه به قیمت این خودرو، بدیهی است که با حباب قیمتی طرف هستیم و با گذشت زمان، قیمت اپتیما JF، مانند اوایل عرضه هیوندای سوناتا LF، کاهش پیدا می کند.

 کیا اپتیما JF آماده پلاک شدن در تهران

 کیا اپتیما JF آماده پلاک شدن در تهران

 کیا اپتیما JF آماده پلاک شدن در تهران

 کیا اپتیما JF آماده پلاک شدن در تهران

 کیا اپتیما JF آماده پلاک شدن در تهران

منبع ایسنا


نظرات