1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اپل موکا X به روز رسانی می شود

اپل موکا X به روز رسانی می شود

19 بهمن 1394
  • 0

بیوک اِنکور که عملکرد خوبی در بازار دارد و اولین کراس‌اور ساب‌کامپکت برند خود محسوب می‌شود، دارای یک پسرعموی آلمانی به نام اوپل موکا است؛ مدلی که به‌تازگی اولین آپدیت خود و همین طور یک پسوند جدید X دریافت کرده و اکنون اوپل موکا ایکس (Opel Mokka X) نامیده می‌شود. تغییرات موجود در این مدل، نمایشی اولیه از چیزی است که برای آپگرید انکور نیز انتظار می‌رود.

تغییرات طراحی بدنه باعث شده تا موکا ظاهری زیباتر از قبل پیدا کند. چراغ‌های افقی با تکنولوژی LED باعث شده تا سطح زیبایی بصری کراس‌اور ارتقا یابد و در همین حال، این مدل مجهز به مواردی چون چراغ‌های جلوی انطباقی، یک جلوپنجره با بازتاب‌هایی از کانسپت‌های اخیر بیوک و طراحی جدید چراغ‌های عقب با ظاهری گوشه‌دارتر شده است.

کابین موکا X تحت‌تأثیر یک طراحی جدید برای داشبورد است که بر خطوط افقی تأکید دارد. با توجه به طراحی مصنوعی چوبی که در تصاویر کابین موکا دیده می‌شود، می‌توان تصور کرد که مدل قبل از فیس‌لیفت بیوک انکور، چه شرایطی می‌تواند داشته باشد. ضمن اینکه قابلیت‌های ارتباطی با استفاده از یک نمایشگر لمسی ۸ انیچی و اضافه‌شدن قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو ارتقا یافته‌اند.

در زیر کاپوت اطلاعات فنی موکا X یک موتور ۱/۶ لیتری توربو-دیزل اضافه شده که البته وارد بازار ایالات متحده نخواهد شد؛ موضوعی که چندان هم جای تعجبی ندارد. این در حالی است که اوپل در این مدل، یک موتور جدید بنزینی ۱/۴ لیتری چهار سیلندر نیز با توربوشارژر، انژکتور سوخت مستقیم و سیستم استاپ-استارت اتوماتیک، با قدرت ۱۵۳ اسب‌بخار در اختیار قرار می‌دهد. قدرت این موتور به اندازه ۱۵ اسب‌بخار بیشتر از موتور استاندارد بیوک انکور است و در حال حاضر، در مدل جدید انکور اسپورت تورینگ ۲۰۱۶ استفاده می‌شود.

موکا X اولین نمایش خود را در نمایشگاه اتومبیل ژنو در ماه آینده میلادی تجربه خواهد کرد. در همین حال، مدل جدید بیوک انکور بعداً در نمایشگاه اتومبیل نیویورک در ماه مارس رونمایی خواهد شد. موکا X هر نشانه‌ای که از مدل انکور ویژه بازار امریکا در خود داشته باشد، مطمئناً با این آپگریدها در رشد آمار فروش یکی از جذاب‌ترین محصولات بیوک نقش خواهد داشت.

 اپل موکا X به روز رسانی می شود

 اپل موکا X به روز رسانی می شود

 اپل موکا X به روز رسانی می شود

 اپل موکا X به روز رسانی می شود

 اپل موکا X به روز رسانی می شود

 اپل موکا X به روز رسانی می شود

منبع پدال


نظرات