1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی رسمی از نسخه نیسموی جی‌تی-آر 2017

رونمایی رسمی از نسخه نیسموی جی‌تی-آر 2017

10 خرداد 1395
  • 0

نیسان از خشن‌ترین نسخه GT-R یعنی مدل NISMO در نوربرگ رینگ، همان‌جایی که این هیولای ویژه پیست توسعه یافته، رونمایی کرد.

نیسان جی تی آر

درست همانند نسخه استاندارد جی‌تی-آر مدل 2017، در نسخه نیسمو هم شاهد تغییرات در جلوی خودرو از جمله سپر جدید و تهاجمی‌تر، جلوپنجره بزرگ‌تر تیره رنگ با طراحی V-motion و کاپوت برجسته هستیم. ضربه‌گیر جلو در این خودرو از فیبر کربن ساخته شده تا به مقدار ایده آل در سفتی برای شرایط شکستن رکورد در پیست دست یابد و بعلاوه این خودرو نیروی داون فورس یا چسبندگی به زمینی بیش از هر خودروی دیگر نیسانی تولید می‌کند که تاکنون تولید شده‌اند.

از لحاظ قدرت پیشرانه، درحالی‌که نسخه استاندارد 2017 جی‌تی-آر 562 اسب بخار نیرو (570PS) تولید می‌کند، در نسخه نیسمو، این موتور V6 با حجم 3.8 لیتر به یمن توربوشارژر بزرگ‌تر قادر است به نیروی 592 اسب بخار (600PS) دست یابد. این موضوع نشان می‌دهد که نسخه استاندارد نسبت به قبل 19.7 اسب بخار افزایش قدرت داشته اما نسخه نیسمو افزایشی نداشته است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه همراه با انتقال نیرو به هر چهار چرخ نیز تغییری ننموده‌اند.

هرچند هنوز اطلاعات رسمی از توانایی‌های این نسخه منتشر نشده اما شتاب صفر تا صد آن باید بهتر از 2.8 ثانیه قبل باشد. بعلاوه به خاطر استفاده از ساختار محکم‌تر شاسی و ارتقای فنربندی و تثبیت‌کننده‌ها، عملکرد اسلالوم این خودرو لااقل 2 درصد در مسیرهای مارپیچ بهبود خواهد یافت.

ارتقای مهم و قابل مشاهده نسخه نیسموی 2017، به کابین آن مربوط می‌شود. جایی که نیسان تعداد دکمه‌های داشبورد را از 27 به 11 عدد کاهش داده و از یک نمایشگر لمسی 8.0 اینچی، روکش‌های میکروجیر، فرمان بازطراحی شده و صندلی‌های ریکارو بهره برده است.

نیسان این مدل نیسمو را در چهار رنگ سوپر نقره، قرمز جامد، مشکی جت و سفید مرواریدی با قیمتی کمی بیش از 151 هزار دلار عرضه خواهد نمود.

نیسان جی تی آر

نیسان جی تی آر

نیسان جی تی آر

نیسان جی تی آر

نیسان جی تی آر

نیسان جی تی آر

نیسان جی تی آر

نیسان جی تی آر

منبع: پدال



نظرات