1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پیش نمایشی از مرسدس ای‌ام جی E63

پیش نمایشی از مرسدس ای‌ام جی E63

9 بهمن 1394
  • 0

بعد از رونمایی نسل جدید کلاس E مرسدس در نمایشگاه دیترویت، اکنون همه منتظر رونمایی نسخه پرچم‌دار این خودرو با نشان AMG می‌باشند. مدللی که E63 نام خواهد گرفت.

هرچند طراحی ظاهری کلاس E جدید کسی را متعجب نکرد اما ویژگی‌های تکنیکی این خودرو و امکانات ایمنی نوآوران بیشتر توجهات را به سوی خود جلب کرد. پلتفرم جدید و سبک وزن‌تر این خودرو نیز برای دینامیک بالاتر آن آماده شده است. پس بی راه نیست اگر برای معرفی نسخه پرفورمنس آن با پیشرانه 8 سیلندر معروف 4 لیتری مجهز به توربوشارژر دوقلو بی صبر باشیم.

طبیعی است که نسخه AMG این مدل هم مشابه نسخه‌های AMG سایر برادران آن باشد. تغییرات در سپرها و هواکش‌های آنها به نحوی است که چهره خودرو را خشن‌تر و تهاجمی‌تر نموده است. سپرها، اسکرت های جانبی، دیفیوزر عقب و اسپویلر لبه‌ای صندوق عقب اجزای کیت آئرودینامیکی این خودرو را شکل می‌دهند. در انتهای خودرو، چهار خروجی اگزوز به چشم می‌خورند.

علاوه بر این AMG یک کابین هیجان انگیزتر و اسپرت با روکش‌های چرم و دوخت متفاوت و تزئینات فلزی و فیبر کربنی آماده خواهد نمود.

مهم‌ترین نکته در مورد این نسخه، موتور 4.0 لیتری V8 آن است که با AMG GT و C63 نیز مشترک است. این موتور در دو نسخه و با دو خروجی ارائه خواهد شد. نسخه S آن احتمالاً حدود 570 اسب بخار قدرت خواهد داشت. این موتور جایگزین موتور 5.5 لیتری قبلی می‌شود. در حالی که قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتری دارد.

 پیش نمایشی از مرسدس ای‌ام جی E63

 پیش نمایشی از مرسدس ای‌ام جی E63

منبع پدال


نظرات