1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل بعدی لوتوس الیز برای سال 2020

نسل بعدی لوتوس الیز برای سال 2020

10 مرداد 1395
  • 0

مدیر اجرایی شرکت لوتوس اعلام کرده که نسل به هدی رودستر اسپرت الیز در سال 2020 روان بازار خواهد شد. جین مارک گالس در مصاحبه با اتوکار تأکید کرده که الیز آینده هیچ شباهتی به نسل فعلی و همچنین نسخه کانسپت الیز که سال 2010 معرفی شده نخواهد داشت.

لوتوس الیز به مدت بیست سال با فلسفه وزن بسیار سبک و دینامیک بالا برای کسب لذت حداکثری از رانندگی تولید می‌شود. تکنولوژی شاسی آلومینیومی این خودرو همچنان در مدل‌های بعدی نیز حفظ خواهد شد. بنابراین انتظار می‌رود این شاسی در نسل جدید نیز تا حدودی حفظ شود و البته با اصلاحاتی نیز همراه خواهد بود. این شاسی با فرمان حساس، تعادل قدرت و قابلیت رانندگی، DNA خاص این خودرو را تشکیل می‌دهد.

انتظار می‌رود این مدل وزنی در حدود 900 کیلوگرم داشته باشد و البته نسبت به مدل‌های فعلی کمی عریض‌تر بوده و از تکنولوژی ایربگ‌های جانبی برای انطباق با استانداردهای آمریکا بهره بگیرد.

ارتباطات لوتوس که اکنون در اختیار مالزی می‌باشد با تویوتا نیز همچنان حفظ خواهد شد و موتورهای مختلفی از انواع با تنفس طبیعی و سوپرشارژر ساخت تویوتا با قدرت‌های مابین 150 تا 250 اسب بخار برای آن قابل انتظار خواهند بود. این در حالی است که نسخه کانسپت که در دوره مدیریت قبلی لوتوس معرفی شده بود، از یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربو با قدرت 320 اسب بخار و گیربکس دوکلاچه 7 سرعته اتوماتیک بهره می‌گرفت.

لوتوس الیز، یکی از کاندیداهای ورود به بازار کشورمان نیز به شمار می‌رود و به عنوان یک خودروی روباز دو نفره اسپرت با اصالت انگلیسی، قرار است به زودی روانه جاده‌های ایران شود.

 نسل بعدی لوتوس الیز برای سال 2020

 نسل بعدی لوتوس الیز برای سال 2020

 نسل بعدی لوتوس الیز برای سال 2020

منبع: carscoops



نظرات