1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی نسخه جدیدی از لندکروز؛ تجربه جدیدی از قدرت و استحکام

معرفی نسخه جدیدی از لندکروز؛ تجربه جدیدی از قدرت و استحکام

31 فروردین 1397
  • 0

تویوتا برای اولین بار یک مدل تجاری لندکروز را در انگلیس ارائه می‌کند و قصد دارد بازار این SUV قدرتمند در این را در این کشور گسترده سازد.

تویوتا دو نسخه از لندکروز را با فاصله محوری کوتاه و بلند و به ترتیب به صورت سه یا 5 در دراختیار مشتریان قرار خواهد داد. در هر دو مدل صندلی‌های عقب حذف شده تا فضای بار در این خودرو افزایش یابد.

 معرفی نسخه جدیدی از لندکروز؛ تجربه جدیدی از قدرت و استحکام

در نسخه‌ای‌ با فاصله محوری کوتاه، حذف صندلی‌ها به خلق فضای 1574 لیتری منجر می‌شود و در نسخه بزرگتر فضای بار به 2.216 لیتر می‌رسد. از طرفی دو مدل تویوتا می‌توانند بار یا وسایلی به وزن سه تن را با خود حمل کنند.

گرت متئو، مدیر بخش بازاریابی تویوتاهای سبک در این خصوص تشریح کرد: در این خودروها نوع جدیدی از قدرت و استحکام را تجربه می‌کنیم و ابعاد جدیدی را به خودروهای این خط تولید اضافه خواهیم کرد. احتمالا این روند از استحکام و ابعاد در هایلوکس‌های جدید و ون‌های سایز متوسط و همه کاره Proace نیز ادامه خواهد یافت.

 معرفی نسخه جدیدی از لندکروز؛ تجربه جدیدی از قدرت و استحکام

تویوتا از عملکرد و قدرت این خودروها مانند دیگر محصولات جهانی‌اش اطمینان دارد و دلیل ساخت این میزان از قدرت و فضا را نیاز مشتریان برای انجام کارهای سخت‌‌تر در دنیای امروز عنوان می‌کند.

لندکروزهای جدید با موتور توربودیزل D-4D 2.8 لیتری با بیشینه گشتاور 448 نیوتن‌متر و توان 175 اسب‌بخار ارائه می‌شوند. یک گیربکس دستی 6 سرعته نیز در نسخه استاندارد و با قابلیت محرک چهارچرخ با موتور هماهنگی دارد. حداقل ارتفاع خودرو از زمین 215 میلی‌متر و حداکثر آن برای ورود به مناطق سخت یا محدوده‌های آبی به 700 میلی‌متر می‌رسد.

 معرفی نسخه جدیدی از لندکروز؛ تجربه جدیدی از قدرت و استحکام

این نسخه‌های جدید لندکروز با رینگ 17 اینچی آلیاژی، صندلی‌های پارچه‌ای، سامانه تهویه مطبوع، سطح ورودی هوشمند، سامانه صوتی با 6 اسپیکر و بلوتوث ارائه می‌شود. قیمت پایه یک مدل با فاصله محوری کم در انگلستان از 27,546 پوند و مدل بزرگتر آن با قیمت 28,509 پوند ارائه می‌شود. انتظار می‌رود اولین نسخه‌های این خودرو در جولای سال جاری در اختیار مشتریان قرار گیرد.



نظرات