1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تویوتا Rav4 جدید وارد ایران شد

تویوتا Rav4 جدید وارد ایران شد

16 دی 1394
  • 0

مدل 2016 تویوتا روفور علاوه بر اینکه فیس لیفت و تجدیدنظر در طراحی داخلی و خارجی را به نمایش می‌گذارد، بهره‌وری بالاتر و اقتصادی بودن بیشتری را در مدل جدید خود عرضه می‌کند. همه مدل‌های روفور در سال 2016 از تجدیدنظر در طراحی شامل سپر جدید و چراغ‌های جلوی DLRs و LED و سپر و درب عقب همراه با چراغ‌های LED عقب و آنتن باله کوسه ای و چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی با طراحی جدید به صورت استاندارد سود می‌برند.

در داخل کابین هم از مواد با کیفیت بالاتر، نمایشگر 4.2 اینچی داشبورد و 7 اینچی لمسی کنسول، روکش چرمی برای فرمان و دیگر تغییرات جزئی می‌توان نام برد.

چهار دوربین با دید فراگیر با نام سیستم چشم پرنده، یک نمای پانوراما از اطراف خودرو را روی نمایشگر نشان می‌دهند. همچنین، روفور اولین خودرو در ایالات‌متحده با سیستم ایمنی ویژه تویوتا (TTS) بوده و از سیستم‌های ایمنی دیگری نظیر پیشگیری از برخورد، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط جاده، چراغ‌های نوربالای خودکار، رادار و کروز کنترل هوشمند و سیستم تشخیص عابر پیاده نیز بهره می‌گیرد.

مدل جدید روفور از نوع بنزینی هم با پیشرانه متشکل از موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری با چرخه اتکینسون که به یک گیربکس eCVT متصل است . به گفته تویوتا، این خودرو علاوه بر اقتصادی بودن، قوی‌تر از سایر انواع روفور بوده و شتاب و سرعت و مسافت پیمایشی بهتری را تقدیم می‌کند.

این خودرو که بتازگی به تعداد محدود وارد کشورمان شده است با قیمتی حدود 230 تا 235 میلون تومان به فروش میرسد .

 تویوتا Rav4 جدید وارد ایران شد

 تویوتا Rav4 جدید وارد ایران شد

 تویوتا Rav4 جدید وارد ایران شد

منبع بنکر


نظرات