1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی پرچم دار جدید و خاص DS

معرفی پرچم دار جدید و خاص DS

29 اردیبهشت 1397
  • 0

از زمانی که یک برند مجزا از گروه خودروسازی پژو سیتروئن شده در تلاش است تا با تبدیل شدن به یک برند مجلل و طراحی سفارشی و عناصر ممتازتر، از پژو و سیتروئن متمایز شود.

مدل های جدیدی همچون DS 7 کراس بک و DS 3 کراس بک جدید حضور این خودروساز در دنیای خود را برجسته می سازند اما چیزی که DS نیاز دارد یک مدل پرچم دار مناسب است.

 معرفی پرچم دار جدید و خاص DS

این خودروساز زمانی در سال 2020 با مدل DS 8 وارد بازار خواهد شد که با مدل هایی همچون بی ام و سری 5، آئودی A6 و مرسدس کلاس E رقابت می کند. اما برخلاف رقبا، این مدل DS جدید شبیه به یک سدان معمولی نخواهد بود. در عوض، طراحان فرانسوی این خودروساز یک فستبک شیک تر را طراحی کرده اند که اشتراکات زیادی با سیتروئن Numero 9 کانسپت 2012 خواهد داشت.

برنامه ساخت یک مدل ممتاز جدید برای DS فراتر از شایعه است چرا که مدیر محصول این برند، Eric Apode اعلام کرده که تولید این مدل توسط مقامات تایید شده است. وی طی مصاحبه ای اظهار داشت طراحی این مدل تایید شده و این خودرو ظاهری جذاب، متفاوت و خاص خواهد داشت. DS برای متفاوت شدن این خودرو از طراحی کاملا متمایز قسمت های جلو و عقب بهره برده که در عین حال کاربردی تر نیز خواهد بود.

Apode وعده داده که به منظور حفظ استانداردهای بالای DS، این خودروساز از رویکردی مشابه رقبایش پیروی نمی کند و تاکید کرده که مدل های این برند یک کپی از مرسدس نخواهند بود.

زیر بدنه جذاب این خودرو پلتفرم EMP2 تعبیه خواهد شد که در پژو 508 جدید نیز به کار رفته است. این خودرو نسخه ای برقی نخواهد داشت بنابراین گمان می رود ساختار هیبریدی شارژی در کنار نیرومحرکه های بنزینی و دیزلی معمولی این خودرو ارائه شود.



نظرات