1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پورشه نیز رقیب بی ام دبلیو X6 را خواهد ساخت

پورشه نیز رقیب بی ام دبلیو X6 را خواهد ساخت

16 اردیبهشت 1393
  • 0

ظاهرا این آلمان ها اگر رقابتی را شروع کنند ، تا تمام بازار را به این رقابت و به آن سمتی که میخواهند نکشانند دست بردار رقابت نخواهد شد .

چند سال پیس زمانی که X6 معرفی شد ، همه به بی ام دبلیو خندیدند و گفتند این خودرو فروش نخواهد داشت ، پس از آنکه این خودرو به فروش مناسبی دست پیدا نمود ، بی ام دبلیو مدل X4 را نیز معرفی نمود و پس از آن مرسدس بنز رقیب X6 را به صورت خودرویی مفهومی نشان داد و اکنون خبرهایی مبنی بر حضور پورشه در این بازار به چشم می خورد .

پورشه خودرویی لیفت بک و شاسی بلند را به مانند X6 در نظر داشته برای ارئاه ، حال باید دید این مدل به چه محصولی بدل خواهد شد در بازارهای جهانی .

این محصول خاص که احتمالا از تمام تجربیات پورشه در محصولاتی به مانند ، پانامرا ، کاین ، ماکان ، 911 و باکستر ( نامی از کیمن به میان نیامده بوده است و ظاهرا پورشه به دنبال حس برتر محصولاتی چون 911 و باکستر در این محصول جدید می باشد ) ، بوده و احتمالا از تجربه موفق 918 نیز در این میان استفاده خواهد نمود ، زیرا شایعاتی مبنی بر حضور مدل هیبریدی این خودرو جدید در میان محصولات پورشه دارد .

احتمالا این خودرو از موتور V6 پایه محصولات پورشه ( به غیر از محصولات اسپرت که انحصارا موتورهای تخت در اختیار این مجموعه از محصولات پورشه می باشد به غر از مدل های Carrera GT و 918 Spyder ) و همچنین 2 موتور 8 سیلندر با آرایش خورجینی V شکل که با توان های متفاوت در اختیر خریداران این محصولات قرار خواهد گرفت .

قیمت این محصول برای مدل های پایه عددی نزدیک به 50 هزار پوند اعلام گردیده است که باید تا زمان ورود این محصول به بازار کمی صبر نمود تا جزئیت بیشتری از این محصول مشخص شده و برای شما همراهان سایت خودرو منتشر نماییم .



نظرات