1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی از میتسوبیشی پاژرو جدید

تصاویر جاسوسی از میتسوبیشی پاژرو جدید

29 تیر 1394
  • 0

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار اولین تصاویر جاسوسی کامل از پاژرو اسپرت سال ۲۰۱۶ منتشر شد!

مونترو اسپرت، شوگان اسپرت و Nativa سایر نام‌هایی است که در نقاط مختلف جهان بر این سامورایی ۱۸۱ بخاری گذاشته‌اند و حال که تنها چند هفته به معرفی رسمی خودرو زمان باقی مانده است، به لطف دوستان کنجکاو و عاشق این صنعت پرده از روی نسل بعدی SUV میتسوبیشی که با فیس‌لیفت انجام شده بیش از پیش دلربا گشته، برداشته شد!

یکی از طرح‌های مفهومی Pajero Sport سال ۲۰۱۶ که به نسخه‌ی نهایی شباهت بی نظیری دارد

پس از تصاویر بسیاری که با هم از طرح‌های سه بعدی و نسخه‌ی آزمایشی استتارشده‌ی Pajero Sport 2016 دیدیم، این‌بار وب‌سایت HeadlightMag موفق شد تا ضمن دست‌یابی به اولین تصاویر از نسخه‌ی نهایی میتسوبیشی پاژرو اسپرت سال ۲۰۱۶، این تصاویر را در اینترنت نیز منتشر کند. این عکس‌ها نشان از فلسفه‌ی طراحی جدید میتسوبیشی دارند، چرا که اگر این تصاویر را با تصاویر قبلی منتشر شده از میتسوبیشی اوت‌لندر 2016 مقایسه کنیم، متوجه شباهت طراحی این دو خودرو خواهیم شد.

قسمت پشتی این SUV نیز با الگو برداری از SUV کراس‌اور سوئدی، ولوو XC90، واقعا زیبا، جدی و تا حدی آینده‌نگرانه طراحی شده است؛ همچنین چرخ‌های بزرگ این خودرو زیبایی و ابهت آن را بیش از پیش افزایش داده است.

جدا از تمام تغیراتی که در بخش طراحی بدنه‌ی خودرو شاهد هستیم، میتسوبیشی پاژرو اسپرت با طراحی بهبود یافته‌ و استفاده‌ از مواد خام با کیفیت‌تر در داخل اتاق به میزبانی تکنولوژی‌های پیشرفته و جدیدش – که شامل صفحه‌ی تاچ تولید Rockford Fosgate در کنسول میانی و سامانه‌ی ماهواره‌ای ناوبری جهانی می‌شود- خواهد رفت.

هنوز هیچ گزارش رسمی درباره‌ی اطلاعات فنی این خودرو موجود نیست، اما متخصصان این صنعت بر این باورند که این خودرو با گشتاوری بین ۱۹۴ تا ۴۳۰ نیوتن متر، اسب‌های ۱۲۸ تا ۱۸۱ بخاری‌اش را در جاده‌ها خواهد راند.

 تصاویر جاسوسی از میتسوبیشی پاژرو جدید

 تصاویر جاسوسی از میتسوبیشی پاژرو جدید

 تصاویر جاسوسی از میتسوبیشی پاژرو جدید

 تصاویر جاسوسی از میتسوبیشی پاژرو جدید

منبع پدال


نظرات