1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تعیین قیمت مرسدس کلاس E جدید

تعیین قیمت مرسدس کلاس E جدید

1 بهمن 1394
  • 0

نسل جدید مرسدس کلاس E قرار است درهای جدیدی به دنیای خودروهای سدان اجرایی لوکس باز کند. تجهیزات ایمنی نوآورانه ای در این خودرو برای نخستین بار به کار خواهند رفت. بعلاوه می‌توان این خودرو را یک رده لوکس‌تر از سابق به شمار آورد.

اکنون پس از رونمایی نسل جدید در دیترویت، نوبت اعلام قیمت مدل‌های مختلف آن است. این قیمت‌ها مربوط به نسخه اروپایی و برای بازار اروپا و مشخصاً آلمان می‌باشند.

نسخه رده اولی و پایه مرسدس کلاس E یعنی ارزان‌ترین و پایین‌ترین مدل این کلاس، مدل E200 خواهد بود که از یک موتور بنزینی 4 سیلندر 2.0 لیتری سود می‌برد. این موتور قادر است 181 اسب بخار نیرو و 300 نیوتن متر گشتاور تولید کند. قیمت این مدل 45303 یورو خواهد بود.

در رده دیزلی‌ها، مدل E220d با موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری دیزلی قرار دارد که 191 اسب بخار نیرو و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قیمت فروش این مدل 47124 یورو (تقریباً معادل 51 هزار دلار) درنظر گرفته شده و البته می‌توان با اقساط ماهانه 399 یورویی و پیش پرداخت 9347 یورو نیز آن را خریداری نمود.

از ماه ژوئن، یک موتور جدید دیزلی در مدل E350d در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. نیروی تولیدی این مدل که از یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری V شکل سود می‌برد، 254 اسب بخار و گشتاور آن 620 نیوتن متر خواهد بود. قیمت این خودرو نیز 55602 یورو (تقریباً معادل 60 هزار دلار) تعیین شده است.

هر سه مدل یادشده در بالا مجهز به گیربکس اتوماتیک 9 سرعته 9G-TRONIC هستند. لیست تجهیزات استاندارد این مدل‌ها نیز شامل ترمز کمکی فعال، سیستم PRE-SAFE برای ایمنی شنوایی در هنگام تصادفات، سیستم کنترل تهویه مطبوع خودکار Thermatic و سیستم رانندگی با 5 حالت از پیش تعیین شده قابل انتخاب، سیستم صوتی و سرگرمی و صندلی‌های جلوی برقی می‌شوند.

مشتریان می‌توانند با انتخاب‌تریم های آوانگارد، Exclusive و یا AMG لاین، سطح تجهیزات منحصر به فردی را نیز به خودروی خود بیافزایند. از جمله این آپشن ها سیستم تعلیق بادی است که برای نخستین بار در این کلاس ارائه می‌شود. هزینه Air Body Control برای این خودرو به 2261 یورو می‌رسد.

پکیج اضافی دستیار رانندگی نیز شامل رانندگی پایلوت، تغییر لاین و مسیر خودکار، هشدار برعهده گیری رانندگی، سیستم ترمز اضطراری، سیستم رادار Distronic، کروز کنترل تطبیقی، هشدار نقاط کور و حفظ خودرو در لاین جاده می‌شود. این پکیج با هزینه 2856 یورو قابل انتخاب است.

کلید دیجیتالی خودرو نیز با هزینه 119 یورو ارائه می‌شود که با ارتباط NFC اجازه می‌دهد تا از یک گوشی همراه از فاصله نزدیک بتوان به عنوان کلید خودرو استفاده نمود. سیستم پارک خودرو از راه دور نیز با هزینه 1883 یورویی عرضه می‌شود. سیستم COMAND آنلاین هم 3272 یورو هزینه دربر دارد. اگر برای نمایشگر داشبورد از دو صفحه عریض قابل سفارشی سازی دیجیتالی استفاده شود، 1011 یوروی دیگر باید پرداخت کنید.

چراغ‌های نوآورانه MultiBeam LED نیز با هزینه اضافی 2350 یورو قابل سفارش‌اند. هر کدام از این چراغ‌ها شامل 84 عدد لامپ LED می‌شوند.

در مجموع باید کلاس E جدید را یک نمایشگاه لوکس از فناوری‌های جدید دانست.

منبع پدال


نظرات