1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قیمت گذاری کیا اسپورتیج جدید

قیمت گذاری کیا اسپورتیج جدید

9 اسفند 1394
  • 0

نسل جدید کیا اسپورتیج با طراحی تازه، قیمتی بیش از 24 هزار دلار خواهد داشت. این کراس اوور خوش تیپ که در مدل‌های 2016، قیمت پایه 23045 دلاری داشته، اینک یک افزایش مختصر را به خریدار تحمیل می‌کند. البته این هزینه ایست که بابت ارتقای ظاهری و افزایش کیفیت مواد مورد استفاده این خودرو پرداخت می‌کنید.

مدل 2017 اسپورتیج LX با جلوپنجره کرومی، چراغ جلوی اتوماتیک، اسپویلر عقب، دوربین دید عقب، سیستم صوتی همراه با نمایشگر 5.0 اینچی لمسی و یک نمایشگر 3.5 اینچی در روبروی راننده و سه حالت قابل انتخاب رانندگی به عنوان ارزان‌ترین مدل اسپورتیج شناخته می‌شود. همانند گذشته این نسخه با چرخ‌های 17 اینچی آلیاژی، چراغ‌های روزتاب، پنجره‌های عقب رنگی، بلوتوث و سایر تجهیزات پایه ارائه می‌شود. پیشرانه این مدل، موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری با قدرت 181 اسب بخار است که ب یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت شده است. افزودن آپشن انتقال نیرو به هر چهار چرخ در این دل 1500 دلار هزینه دربر دارد. البته این آپشن به همراه قفل اکسل مرکزی سپر جلوی بازطراحی شده است.

مدل EX با قیمت 26 هزار دلار شامل سیستم تهویه دو ناحیه‌ای اتوماتیک، سیستم سرگرمی با نمایشگر 7.0 اینچی لمسی با 8 گیگابایت حافظه، وای فای، پشتیبانی از کارپلی اپل، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، روکش چرم، رینگ‌های 18 اینچی، چراغ‌های مه شکن و سایر تجهیزات سطح پایه می‌شود. در یک جهش به مدل SX با موتور توربو، باید 33395 دلار برای نسخه تک دیفرانسیل و 34895 دلار برای نسخه دو دیفرانسیل پرداخت نمایید. البته این مل شامل تجهیزات به مراتب بیشتری می‌شود. موتور 2.0 لیتری توربوی این نسخه قادر است 240 اسب بخار نیرو تولید کند. ترمزهای آن بزرگ‌تر شده و سیستم تعلیق آن نیز اسپرت است. خروجی‌های اگزوز آن دوتایی و چرخ‌ها 19 اینچی همراه با سینی زیر موتور و چراغ‌های LED و چراغ‌های زنون، صندلی‌های جلوی گرم شونده، سانروف پانوراما، سیستم صوتی 320 واتی هارمن کاردون، پدال‌های آلومینیومی، شیفتر تعویض دنده و غربیلک فرمان گرم شونده با کف مسطح می‌باشند.

اما این همه چیز نیست و هنوز می‌توان با پرداخت 2700 دلار، تجهیزات ایمنی رده بالایی نظیر هشدار برخورد از جلو، تشخیص عابر پیاده، ترمز خودکار برای پیشگیری از تصادف، هشدار نقاط کور، پرتو نوربالای خودکار و هشدار خروج از لاین جاده را به دست آورد. نمایندگی‌های کیا از اوایل بهار سفارش و تحویل نسل جدید کیا را به مشتریان آغاز می‌کنند.

منبع پدال


نظرات