1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین رندر از کیا اسپورتیج جدید

اولین رندر از کیا اسپورتیج جدید

29 مرداد 1394
  • 1

کیا برای مدل پرفروش و محبوب اسپورتیج خود در سال 2016، نقشه های عجیبی کشده است. تصاویر مخفی و رندر شده از این خودرو و اکنون نخستین تیزر رسمی از آن نشان می دهند که زبان طراحی اسپورتیج با تحولات بسیار همراه شده است. چیزی که می تواند چون شمشیری دولبه باشد و ممکن است به مزاق طرفداران کیا نیز خوش نیاید.

کیا اسپورتیج جدید قرار است در نمایشگاه فرانکفورت در 17 سپتامبر رونمایی شود. نسل چهارم این کراس اوور جمع و جور چه در طراحی بیرونی و چه طراحی درونی متحول شده است. با این وجود طراحی جلوپنجره آن موسوم به بینی ببر حفظ شده و البته در ارتفاع کمتری نصب می شود. چراغها همراه با لامپ های مکعبی شکل درون آنها نیز تا حدودی حفظ می شوند. هرچند این سبک چراغهای روزتاب به داخل چراغهای جلو منتقل شده و متفاوت به نظر می رسند.

از دیگر قسمتهای قابل توجه اسپورتیج جدید، ضربه گیر آلومینیومی پایین سپر جلو، چراغهای عقب براق LED و اسپویلر سقفی عقب می باشند. چرخ ها نیز به سبک تیزرهای تبلیغاتی از سایزی بزرگتر از حد معمول برخوردارند.

تا آنجا که به فضای کابین مربوط می شود، طراحی داخلی این خودرو، مخلوطی از کابین نسل قبلی و سورنتوی جدید و اپتیما است. تزئینات فلزی، فرمان با قسمت پایینی تخت، نمایشگر بزرگ لمسی و نورپردازی داخلی قرمز رنگ همراه با صندلی های اسپرت با لبه های دربر گیرنده و زیر آرنجی پهن جلب نظر می کنند. اگر منتظر کیا اسپورتیج جدید هستید، تا هفته های آینده اطلاعات کاملتری از آن منتشر خواهد شد و قبل از پایان سال نیز می توان در بازار یکی از آنها را به عنوان مدل 2016 خریداری نمود.

 اولین رندر از کیا اسپورتیج جدید

 اولین رندر از کیا اسپورتیج جدید

 اولین رندر از کیا اسپورتیج جدید

منبع پدال


نظرات

  • رخش جاده رخش جاده (30 مرداد 1394 ساعت 06:20)

    زیادی اسپورت شده