1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار اولین تصاویر رسمی نسل جدید پورشه 911

انتشار اولین تصاویر رسمی نسل جدید پورشه 911

9 آذر 1397
  • 0

پورشه در پنهان نگه‌داشتن طراحی نسل جدید 911 بدترین عملکرد تاریخ خود را داشته است زیرا تاکنون تصاویر جاسوسی و غیررسمی زیادی از این اسپرت افسانه‌ای منتشر شده که در بسیاری از آن‌ها، خودرو فاقد پوشش‌های استتاری بوده و به همین دلیل طراحی آن تقریباً به‌طور کامل مشخص شده است. حال نیز اولین تصاویر رسمی نسل جدید 911 که با کد 992 شناخته می‌شود، پیش از رونمایی رسمی افشا شده است. از این خودرو سه تصویر بی‌کیفیت منتشر شده که به‌طور کامل و رسمی ویژگی‌های ظاهری آن‌را نشان می‌دهند.

 انتشار اولین تصاویر رسمی نسل جدید پورشه 911

همان‌طور که انتظار می‌رفت، ظاهر نسل هشتم 911 هرگز شگفت‌آور نیست زیرا مثل همیشه پورشه طراحی کلی خودرو را حفظ کرده و صرفاً تغییراتی جزئی در آن اعمال کرده است؛ بنابراین در 911 جدید هنوز هم چراغ‌های جلوی گرد، پروفیل جانبی نمادین و بخش عقبی عضلانی دیده می‌شود؛ اما چراغ‌های عقب خودرو تغییرات بیشتری را نسبت به قبل تجربه کرده‌اند زیرا باریک‌تر شده و به‌وسیلهٔ یک نوار LED به هم متصل شده‌اند. این نوار موجب شده بخش عقبی 911 عریض‌تر به نظر برسد. ابعاد نسل جدید این اسپرت آلمانی فعلاً مشخص نیست اما انتظار نمی‌رود تغییرات چندانی نسبت به نسل 991 تجربه کرده باشد.

 انتشار اولین تصاویر رسمی نسل جدید پورشه 911

در 911 نسل 992 پیشرانه همچنان روی محور عقب قرار دارد و نیروی آن به چرخ‌های عقب یا هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. همچنین مثل نسل کنونی، نسل جدید هم در ده‌ها مدل و نسخهٔ مختلف به بازار عرضه خواهد شد. در نسل جدید 911، پیشرانهٔ شش سیلندر تخت توربو در مدل کاررا پایه 385 اسب بخار و در مدل کاررا S قدرت بیشتری برابر با 450 اسب بخار خواهد داشت. مهم‌ترین ارتقاء فنی 992 که تاکنون مشخص شده نیز جایگزینی گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچهٔ قبلی با یک نمونهٔ جدید هشت سرعتهٔ اتوماتیک PDK دوکلاچه است. گیربکس هفت سرعتهٔ دستی اما همچنان در نسل جدید هم ارائه خواهد شد.

 انتشار اولین تصاویر رسمی نسل جدید پورشه 911

با توجه به تصاویر جاسوسی قبلی، طراحان پورشه در داخل 911 جدید آزادی بیشتری نسبت به بخش بیرونی داشته‌اند. به همین دلیل، طراحی داشبورد تغییر کرده و به یک صفحه آمپر دیجیتالی مجهز شده است. در اینجا همچنین شاهد دکمه‌ها، لیور دنده و بخش کنترل تهویهٔ جدیدی خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهدهٔ تصاویر بهتر از پورشه 911 نسل 992 باید تا زمان رونمایی رسمی آن که در تاریخ 27 نوامبر، در آستانهٔ نمایشگاه لس‌آنجلس 2018 انجام می‌گیرد صبر کنیم.

منبع پدال


نظرات