1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی خودروی جدید ولوو V60

معرفی خودروی جدید ولوو V60

6 اسفند 1396
  • 0

کمپانی خودروسازی ولوو پیش از شروع بکار نمایشگاه بین المللی ژنو امسال، اطلاعات رسمی و همچنین گالری تصاویر ولوو V60 را در نسل جدید خود منتشر کرد.

 معرفی خودروی جدید ولوو V60

با تایید کمپانی خودروسازی ولوو، نسخه جدید V60 برمبنای پلتفرم SPA توسعه پیدا کرده است تا قابلیت استفاده از تکنولوژی‌های جدید، سیستم‌های محرک پیشرفته و همچنین ویژگی‌های پیشرفته ارتباطی را داشته باشد. ولوو V60 جدید حدود 117 میلی متر طول بیشتری نسبت به خودروی XC60 دارد و در مجموع طول کلی آن به عدد قابل قبول 4761 میلی متر رسیده است که از این رقم، حدود 2872 میلی متر فاصله بین دو محور بدست آمده است.

در مدل‌های جدید V60 می توانید 529 لیتر حجم فضای بار داشته باشید که با جمع کردن صندلی‌های ردیف آخر، این حجم به مقدار 841 لیتر می‌رسد، این درحالیست که با جمع کردن تمامی صندلی‌های عقب، حجم فضای بار 1364 لیتر بدست خواهد آمد.

 معرفی خودروی جدید ولوو V60

خودروی استیشن جدید V60 با دو سیستم محرک پلاگین هیبریدی به مشتریان عرضه خواهد شد که گزینه اول به یک موتور بنزینی T6 با قدرت 340 اسب بخاری مجهز شده است، این درحالیست که گزینه دوم با موتور توربوشارژر T8 و خروجی قدرت 390 اسب بخاری به مشتریان عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، موتورهای استاندارد بنزینی و دیزلی هم برای مشتریان در نظر گرفته شده است که در محدوده اروپا، شامل موتورهای بنزینی T5 و T6 و همچنین پیشرانه‌های دیزلی D3 و D4 ‌بود.

در ایالات متحده آمریکا، موتور 250 اسب بخاری T5 بنزینی تنها با سیستم محرک محور جلو (FWD) عرضه خواهد شد، این درحالیست که پیشرانه 316 اسب بخاری T6 اتومبیل با سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک AWD ثبت سفارش می‌شود.

 معرفی خودروی جدید ولوو V60

علاوه بر این، خودروی جدید ولوو V60 با تجهیزات کامل ایمنی به مشتریان عرضه خواهد شد که ویژگی‌های جدید آن شامل سیستم ایمنی شهری با تکنولوژی ترمز خودکار، سیستم‌های نیمه مستقل کمک رانندگی و همچنین دیگر سیستم‌های فعال ایمنی برای تشخیص خطر می‌شود که از روی ولوو XC60 و یا سری 90 برداشته شده و بر روی ولوو V60 استفاده شده است.

در پایان انتظار می‌رود که شرکت خودروسازی ولوو اولین محموله تولید شده از ولوو V60 را تا پایان تابستان امسال به مشتریان عرضه کند.

منبع


نظرات