1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر یک SUV هفت‌نفره جدید در خانواده کلاس B بنز

تصاویر یک SUV هفت‌نفره جدید در خانواده کلاس B بنز

1 فروردین 1397
  • 0

مرسدس اخیرا جدیدترین نسخه کلاس a را معرفی کرده است و ما منتظر یک مدل کامپکت و جمع‌و چور دیگر در چند ماه آینده هستیم.

ما در حال حاضر چندین خودروی آینده بنز مانند سدان کلاس a، مدل glb و cla را دیده‌ایم و اینک بنز روند آینده‌سازی خود را به کلاس B انتقال می‌دهد.

 تصاویر یک SUV هفت‌نفره جدید در خانواده کلاس B بنز

با این وجود عجیب است کارخانه‌ای مانند بنز به تولید خودرویی بپردازد که روند کاهشی و کندی را در فروش از آن خود کرده است.

مدیر بازاریابی و فروش مرسدس در خصوص روند فروش و تولید کلاس b افزود: این کلاس در کمپانی مرسدس مهم، چشمگیر و امیدوار کننده است و ما برنامه‌های خوبی برای جایگزینی آن در نظر داریم.

وی در ادامه تشریح کرد: بنز قصد دارد یک یک مدل کامپکت 7 صندلی را ارائه دهد. با این وجود این مدیر ارشد بازاریابی بنز در خصوص اینکه این کامپکت 7 صندلی یک کراس‌اور خواهد بود یا در رده مینی ون‌های شخصی قرار خواهد گرفت، توضیح نداده است. در هر صورت خودروی آتی 7 صندلی بنز به جنگ ب‌ام‌و گرن‌تورر سری 2 خواهد رفت. بسیاری از کارشناسان نیز انتظار دارند این کامپکت 7 صندلی یک خودروی GLB از آب درآید. از طرفی کراس‌اوورها بسیار محبوب‌تر از مینی‌ون‌های شخصی هستند و می‌توانند فروش و سود بیشتری را در بازارهای مختلف نصیب کمپانی کنند.

 تصاویر یک SUV هفت‌نفره جدید در خانواده کلاس B بنز

مدیر بازاریابی و فروش مرسدس در راستای صحبت از خودروهای آینده اعلام کرده که خودروهای کلاس s اولین خودروی این کمپانی است که سطح 3 خودرانی مجهز خواهد شد. از طرفی این مدیر ارشد بازاربابی بنز رضایت زیاد کمپانی را از موتورهای دیزلی و فروش آنها اعلام کرده است.

در حالی که دیزلی‌ها همچنان در خط تولید کارخانه بنز باقی می‌مانند، بنز قصد داردتا سال 2025 حدود 12 تا 25 درصد کل محصولاتش را به مود الکتریکی منتقل کند.



نظرات