1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار اطلاعات جدیدی از جگوار F-Pace SVR - قیمت

انتشار اطلاعات جدیدی از جگوار F-Pace SVR - قیمت

13 اردیبهشت 1397
  • 1

جگوار استرالیا قیمت F-Pace SVR را اعلام کرده است که قیمت پایه 140020 دلار دارد.

این شاسی بلند ممتاز از موتور 5.0 لیتری سوپرشارژ V8 با قدرت 404 کیلووات و گشتاور 680 نیوتون متر بهره می برد و 36600 دلار گران تر از F-Pace S پرچم دار است. با توجه به دو سیلندر بیش تر، 124 کیلووات قدرت بیش تر و نشان SVR این خودرو به نظر نمی رسد این قیمت گران باشد.

 انتشار اطلاعات جدیدی از جگوار F-Pace SVR - قیمت

این خودرو می تواند یک خانواده و بار آن ها را در مدت 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند در حالی که بیشینه سرعت آن 283 کیلومتر بر ساعت است. این شاسی بلند از رینگ های 21 اینچی بهره می برد در حالی که نسخه های 22 اینچی نیز آپشنی برای آن هستند و دیسک های ترمز بزرگ تر 395 میلی متری در جلو و 396 میلی متری در عقب را پنهان کرده اند.

این مدل SVR با کاپوت دارا هواکش، اسپویلر عقب، خروجی اگزوز چهارقلو و هواکش های جلوی تهاجمی تر از مدل اصلی خود متمایز می شود.

 انتشار اطلاعات جدیدی از جگوار F-Pace SVR - قیمت

به لطف سیستم اگزوز قابل انطباق این خودرو، صدای اگزوز متفاوتی نیز قابل شنیدن است.

جگوار برای این مدل SVR کمک فنرهایی 30 درصد مقاوم تر در جلو و 10 درصد مقاوم تر در عقب تعبیه کرده است. هم چنین یک دیفرانسیل اکتیو به همراه سیستم چهار چرخ فعال برای این خودرو تعبیه شده است.

کابین این خودرو با چرم های مشکی و قرمز، صدفی و مشکی، برنزی و مشکی یا مشکی و صدفی موجود است. صندلی های Slimline به همراه فرمان SVR و پدال های آلومینیومی برای این خودرو تعبیه شده است.

 انتشار اطلاعات جدیدی از جگوار F-Pace SVR - قیمت



نظرات

  • علی علی (15 اردیبهشت 1397 ساعت 08:10)

    ماشین زیبا وپرقدرتی