1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با یک خودروساز چینی جدید با اهداف والا

آشنایی با یک خودروساز چینی جدید با اهداف والا

8 مهر 1396
  • 2

Future Mobility که یک شرکت چینی جدید در زمینه خودروهای برقی است، برند خودرویی خود به نام Byton را معرفی کرد.

هم چنین این شرکت تیزر اولین مدل خودرویی خود را قبل از معرفی رسمی در CES سال آینده منتشر کرد.

 آشنایی با یک خودروساز چینی جدید با اهداف والا

قرار است این خودروی برقی کاملا جدید که گفته می شود یک شاسی بلند متوسط خواهد بود پس از معرفی در CES 2018، در سال 2019 به تولید برسد. گفته می شود این خودرو دارای طیف حرکتی تمام برقی در حدود 500 کیلومتر خواهد بود.

مدیر این برند جدید Carsten Breitfeld، معاون مهندسی اسبق بی ام و i است. در عین حال، مدیر FMC، Daniel Kirchert اظهار داشت شاسی بلند برقی جدید Byton سازی مشابه آئودی Q5 داشته و در عین حال فضای کابینی در سطح رقابت با مرسدس بنز کلاس S خواهد داشت.

از دیگر هایلایت های این خودرو می توان به سیستم سرگرمی بزرگ با نمایشگر لمسی اشاره کرد که در قسمت های راننده و سرنشین تقسیم شده است.

این نمایشگر لمسی بزرگ با تبلتی قابل جابه جایی همراه خواهد شد که می تواند روی فرمان نصب شود تا عملکردهای داخل خودرویی را کنترل کند.

گفته می شود دو نسخه از این کراس اوور برقی عرضه می شوند که شامل مدل استاندارد با طیف حرکتی 350 کیلومتر و نسخه ممتاز با طیف حرکتی 500 کیلومتر است.

Byton علاوه بر تکنولوژی برقی، تصمیم دارد خودروهای خود را به سخت افزارهای ضروری مجهز کند تا هدایت خودران سطح 5 را نیز در آن ها ارائه دهد.

این خودروساز تصمیم دارد پس از معرفی شاسی بلند خود در سال 2019، یک سدان را در سال 2021 و یک مسافربر هفت سرنشین را نیز در سال 2022 عرضه کند.

 آشنایی با یک خودروساز چینی جدید با اهداف والا

 آشنایی با یک خودروساز چینی جدید با اهداف والا



نظرات

  • محمد محمد (4 آذر 1396 ساعت 02:56)

    احمد جمله بندیت تو حلقومم

  • ahmad ahmad (8 مهر 1396 ساعت 13:37)

    دو فرقون مونتاژ کن ما اصلا فکر نمی کنم مفهوم "هدف" را درک کرده باشند!