1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی بیشتر با ب‌ام‌و جدید x7

آشنایی بیشتر با ب‌ام‌و جدید x7

9 اردیبهشت 1397
  • 0

آیا مدل مفهومی ب‌ام‌و X7 آی‌پرفورمنس که برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت گذشته در معرض دید عموم قرار گرفت را به خاطر دارید. در آن نمایشگاه این خودرو به عنوان پرچم‌دار هفت صندلی آتی این کمپانی مورد توجه قرار گرفت و توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

 آشنایی بیشتر با ب‌ام‌و جدید x7

اگر شما نیز در جرگه‌ علاقه‌مندان به این خودرو قرار دارید، باید خبر خوبی را به شما اعلام کنیم، و آن رونمایی رسمی ب‌ام‌و از این خودرو در اواخر سال جاری است. اما انتظار برای کسب اطلاع از این خودرو چندان هم آسان نیست، به همین دلیل به نمایش و تحلیل تصاویر لو رفته از این خودروی خوب ب ام‌و خواهیم پرداخت.

طراحی خارجی

 آشنایی بیشتر با ب‌ام‌و جدید x7

شاید اولین چیزی که در ذهنتان در خصوص فضای داخلی طنین‌انداز باشد، کلمه "بسیار بزرگ" با یک جلوپنجره پهن و عظیم باشد.

خودروی x7 که با کد G07 شناخته می‌شود، بسیاری از عناصر خود را از مدل مفهومی خود قرض گرفته و غرابت زیادی با آن دارد. در سپر جلو دریچه‌های مورب شکل و نوارهای کرومی در قسمت پائین درها، چراغ‌های باریک لیزری و درب موتور مخروطی از اشتراکات این خودرو با مدل مفهومی‌اش است. اما تماشای این خودرو از نمای عقب تضادهای بیشتری را با مدل مفهومی نشان می‌دهد. در این بخش خودرو می‌توانیم لامپ‌های LED، نوار افقی کرمی، اگزور دو بخشی و در انتهایی SUV را با اندکی اختلاف از نمونه مفهومی ببینیم.

چه چیزی درون خودرو وجود دارد

 آشنایی بیشتر با ب‌ام‌و جدید x7

پرچم‌دار آتی SUVهای ب‌ام‌و، یا همان X7 با طیف وسیعی از ویژگی‌های فناورانه وارد می‌شود که قبلا در مدل‌های لوکسی مانند لیموزین سری 7 دیده شده است. تصاویر منتشره از پروتوتایت X7 حکایت از یک مجموعه بزرگ دیجیتالی دارد. در تیزری که اخیرا از این خودرو توسط ب‌ام‌و در ماه پیش به نمایش درآمده نیز شاهد یک صفحه نمایش بزرگ در فضای پشت آمپر هستیم که اطلاعات زیادی مانند دور موترو، سرعت‌سنج و حرارت خودرو روی همین صفحه به نمایش درمی‌آید.

در مدل تست شده توسط کارشناسان کاراسکوپ، شاهد همان فرمان چرمی سه پره‌ای بودیم که در سدان‌های سری 5 و 7 به کار رفته است، با این حال وجود چیدمان دکمه‌های انتخاب‌گر و برجستگی‌های براق در این خودرو جدید هستند.

هفت صندلی برای 7 مسافر

 آشنایی بیشتر با ب‌ام‌و جدید x7

وجیه ب‌ام‌و برای ساخت X7، ارائه خودرویی بیش از X5 است و قرار است فضای راحت را به 7 سرنشین اختصاص دهد. به همین دلیل X7 آی‌پرفورمنس 5,020 میلی‌متر طول، 2,020 میلی‌متر عرض 1,800 میلی‌متر ارتفاع دارد. فاصله بین دو محور این خودرو به3,010 میلی‌متر می‌رسد و اندکی از GLS مرسدس کوتاه‌تر است.

این ب‌ام‌و الزاما روی پلت‌فرم با پایه "کلار" این کمپانی ساخته شده و از نورپردازی محیطی بهره می‌برد. خودرو به سامانه دید در شب با قابلیت تشخیص چهره مجهز شده و حالات رانندگی متفاوتی را می‌پذیرد.

 آشنایی بیشتر با ب‌ام‌و جدید x7

فضای سرگرمی برای سرنشینان عقب نیز، شامل یک صفحه نمایش رنگی 10 اینچی، تجهیزات سیار ارتباطی و کنسول بازی می‌شود.

در کنار مدل‌های 7 صندلی انواعی از این خودرو با 4 صندلی ارائه می‌شوند. در این مدل‌ها راحتی و لوکس بودن به حد اعلا رسیده است. این مدل از ب‌ام‌و سری 7 ابتدا در آمریکا و چین ارائه می‌گردد و قیمت آن با توجه به آپشن‌های انتخابی بین 100 تا 200 هزار برآورد می‌شود و در پیشرفته ترین حالت از این میزان بیشتر نخواهد شد.



نظرات