1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آغاز تولید نسل جدید بی ام و سری 7 فیس لیفت در سال 2019

آغاز تولید نسل جدید بی ام و سری 7 فیس لیفت در سال 2019

15 دی 1396
  • 0

مدل پرچم دار بی ام و هم اکنون در ششمین نسل خود قرار دارد و به صورت رسمی سال 2016 رونمایی شده است. سری 7 نسل G11/G12 قرار بود با توجه به طراحی سبک، دینامیک رانندگی، راحتی بالا، تجهیزات لوکس، سیستم های ارتباطی هوشمند و تکنولوژی های فراوان کابین به عنوان یک مدل بنچ مارک در سگمنت خود مطرح شود.

 آغاز تولید نسل جدید بی ام و سری 7 فیس لیفت در سال 2019

این نسل سری هفت همچنین تکنولوژی های جدید مانند سیستم کنترل با اشارات، شارژ بی سیم، کلید نمایش، سقف شیشه ای پانورامای لژ آسمان، سیستم صوتی سوراند باورز و ویلکینز دیاموند، نور لیزر بی ام و همراه با سیستم Selective Beam کمپانی و چندین سیستم کمکی رانندگی را وارد بازار کرد.

طبق اعتقاد خیلی ها، این نسل از سری هفت هیچ وقت نتوانست انتظارات را برآورده کند و هنوز هم خیلی ها باور دارند که در این سگمنت، مرسدس بنز کلاس اس مدل بنچ مارک محسوب می شود. با این حال، خیل ها بودند که نسل جدید سری 7 را بسیار قبول داشتند و از نظر آن ها، این خودرو در مقایسه با نسل F01 به میزان زیادی بهبود پیدا کرده است.

حال بی ام و در حال آماده شدن برای ارائه یک به روز رسانی برای سدان پرچم دار خود است که برای اوایل سال 2019 برنامه ریزی شده است. همانند بسیاری از فیس لیفت ها، برخی تغییرات قرار است داخل کابین و در طراحی بدنه رخ دهد، ولی بی ام و چندین آپدیت تکنولوژی را نیز برای مشتریان خود تدارک دیده است. موتور 8 سیلندر خورجینی مدل 750i در آپدیت جدید با داشتن نسخه N63 این موتور، خروجی نیرویی معادل 465 اسب بخار خواهد داشت. مدل پایه در بازار آمریکا که 740i می باشد، به لطف استفاده از موتور 3 لیتری شش سیلندر B58 با افزایش نیرو مواجه شده و معادل 335 اسب بخار نیرو تولید خواهد کرد.

بی ام و همچنین برای سال آینده یک مدل جدید به نام 745e تدارک دیده که قرار است جانشین 740e شود.

رنگ ها، تریم ها و آپشن های چرمی جدید قرار است برای این فیس لیفت سری 7 ارائه شوند. بی ام و قصد دارد تاکید زیادی روی لوکس بودن سدان پرچم دار خود در نسل جدیدش داشته باشد.

برخی منابع نزدیک به بی ام و آمریکای شمالی می گویند که کمپانی قصد دارد نسخه با طول بین دو محور کوتاه را دوباره وارد بازار کند.

 آغاز تولید نسل جدید بی ام و سری 7 فیس لیفت در سال 2019



نظرات