1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. در انتظار سری 3 جدید بی ام و

در انتظار سری 3 جدید بی ام و

11 فروردین 1397
  • 0

دنیای رقابت بین خودروسازها وارد مرحله‌ای تازه شده و همه برندهای معتبر جهان در منحصرا در کلاس و سطوح مختلف به جنگ علیه یکدیگر می‌روند. اول بودن یا پیشرو بودن در این بخش افتخاری بزرگ برای خودروسازان محسوب می‌شود و سودهای کلان مالی رامتوجه آنها خواهد کرد. یکی از خودروهایی که می‌تواند در بازار رقابت بین برندهای مطرح جهان نقش بازی کند، جدیدترین نسل ب‌ام‌و سری 3 روی طراحی "کلار" این کمپانی است.

با اینکه اطلاعات زیادی در خصوص کابین یا جزئیات بیشتر در دسترس نیست، پیش‌بینی می‌شود خودرو سبک و در عین حال بزرگ شود.

منتظر سری 3 جدید بی ام و باشید

این خودرو در اسلاف قبلی‌اش موفق ظاهر شد و ب‌ام‌و قصد ندارد این سری از خودروهایش را در جایگاه قدیمی خود رها کند، بنابراین وعده ورود نسل جدید ب ام‌و سری 3 در نسخه‌های 2019 را می‌دهد.

خودروی جدید ب‌ام‌و سری 3 کمی شبیه سری 5 شده است و در نگاه اول همان روح و اصالت خودروهای قبلی سری 3 را در آن خواهیم دید. با این وجود جلو پنجره کلیوی شکل ب‌ام‌و در این خودرو پهن‌تر شده که از طرفین به چراغ‌های به نسبت باریک و کشیده‌ای می‌رسد.

چین و قوس و فرورفتگی روی خودرو جذاب درآمده و شاید بتوان انحناهای روی گلگیر و بدنه را به مدل‌های جدید z4 نیز شبیه دانست.

منتظر سری 3 جدید بی ام و باشید

G20 کد تجاری این مدل از ب‌ام‌و سری 3 است که احتمالا با موتور 2 لیتری توئین توربوی پاور با خروجی 250 اسب‌بخار ارائه خواهد شد.که البته انتظار نسخه‌های قدرتمندتر با موتورهای 3 لیتری و قدرت 360 اسب بخار را در نمونه‌های پرفورمنس را نیز خواهیم داشت. 4ویل درایوهای دیزلی این خودرو نیز حدود 315 اسب‌بخار قدرت خواهند داشت.

این خودرو قرار است با رقبایی مانند لکسوس is، جنسیس g70، جگوار xe و حتی تازه‌واردی مانند کیا استینگر رقابت کنند. احتمالا این خودرو در اواخر سال جاری و در نمایشگاه پاریس در معرض دید عموم قرار می گیرد و به شکلی رسمی معرفی خواهد شد.

منتظر سری 3 جدید بی ام و باشید



نظرات