1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. 5خودروی آلمانی با قابلیت اطمینان بالا

5خودروی آلمانی با قابلیت اطمینان بالا

10 مرداد 1395
  • 0

دلایل بی‌شماری افراد را به رانندگی با خودروهای آلمانی ترغیب می‌کنند: پرفورمنس بالا، اشرافیتی در حد کلاس جهانی، طراحی متفکرانه و شیک و تجربه‌ی رانندگی لذت‌بخش و… از جمله‌ی این دلایل هستند. خریداران خودروهای جدید و کارکرده اغلب به دنبال ب‌ام‌و، آئودی، پورشه، فولکس‌واگن و مرسدس بنز به عنوان تعریفشان از دست‌یابی به طعم لذت‌بخش رانندگی هستند. خواه شما به دنبال یک سدان خانوادگی اقتصادی باشد یا یک خودروی اسپورت با عملکرد بالا، همواره خودروهایی آلمانی وجود دارند که برای شما عالی هستند.

هرچند، خودروهای آلمانی شهرت زیادی هم برای قابلیت اطمینان سؤال‌برانگیز و هزینه‌های مالکیت و نگهداری زیاد دارند بنابراین ما دنبال مطمئن‌ترین خودروهای آلمانی گشته‌ایم. در این لیست 5 خودروی آلمانی با بیشتری قابلیت اطمینان وجود دارند که بر پایه‌ی تجربه‌های ما و نتایج اخیر مطالعه‌ی میزان اعتماد خودروهای جی.دی پاور گردآوری شده‌اند. مطالعه‌ی جی.دی پاور داده‌های قابلیت اطمینان گزارش شده توسط مالکان خودروهای سه سال ساخت را آنالیز می‌کند.

مرسدس بنز E کلاس

برند مرسدس بنز اخیراً در مطالعه‌ی جی دی پاور در میان بهترین برندها از نظر قابلیت اطمینان قرار گرفته و تحقیقات ما نیز پیشنهاد می‌کنند که سدان و واگن محبوب E کلاس انتخابی عالی در بحث یک مدل لوکس کارکرده هستند. سطح وسیعی از گزینه‌های انتقال قدرت و پیشرانه وجود دارد از جمله نسخه‌های 6 یا 8 سیلندر و پیشرانه‌ی دیزلی بلوتک. البته شکایات درباره‌ی لاستیک‌ها و رینگ‌های این خودرو زیاد بوده اما E کلاس صفر یا کارکرده می‌تواند یک سواری ممتاز و قابل‌اعتماد را برای شما به ارمغان بیاورد.

 5خودروی آلمانی قابل اعتماد

 5خودروی آلمانی قابل اعتماد

فولکس‌واگن جتا

اگرچه که برند فولکس‌واگن در مطالعه‌ی اخیر جی دی پاور عملکردی پایین‌تر از حد متوسط داشته اما اکثر مالکان مدل جتا از قابلیت اعتماد و سواری بدون دردسر این خودرو سخن به میان آورده‌اند. در بازار خودروهای دست‌دوم گزینه‌های بنزینی و دیزلی فراوانی وجود داشته و با لیستی از مسائل و مشکلات عادی که عموماً به حسگرها مرتبط هستند و می‌توانند به آسانی تعمیر شوند، این سدان کامپکت خوب طرفداران زیادی دارد. امسال، پیشرانه‌ای جدید با کارایی بالا معرفی شده و مدل‌های چند سال اخیر نیز سواری آرام و راحتی دارند.

 5خودروی آلمانی قابل اعتماد

 5خودروی آلمانی قابل اعتماد

پورشه باکستر

رتبه‌های خوب و متوالی پورشه در مطالعات جی دی پاور در چند سال اخیر با تجارب ابتدایی مثبت مالکان ترکیب شده و باعث شده تا مدل باکستر که سواری لذت‌بخش یک کانورتیبل را به همراه قابلیت اطمینان دارد پرفروش باشد. با محدوده‌ی حرکتی عالی، فضای ذخیره‌ای زیاد و مشکلات عادی در مدل‌های کارکرده (این مشکلات عمدتاً به حسگرهای پیشرانه و اتصال دسته‌دنده مربوط هستند)، این پورشه‌ی محبوب لذت زیادی را ایجاد کرده و هزینه‌های سواری نسبتاً کمی دارد. برای حداکثر اطمینان خاطر از خرید یک مدل دست‌دوم، از مکانیک پورشه برای چک کردن سلامتی شبکه کامپیوتری پیشرانه کمک بگیرید.

 5خودروی آلمانی قابل اعتماد

 5خودروی آلمانی قابل اعتماد

ب‌ام‌و سری 3

ب‌ام‌و سری 3 از اینکه پرفروش‌ترین خودروی لوکس دنیاست لذت می‌برد. این خودرو در فرم‌های بدنه‌ی گوناگون در دسترس بوده و برای هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توان نسخه‌ای از آن را با پیشرانه و تجهیزات گوناگون یافت. عمده تمرکز این خودرو روی کارایی بالا و دینامیک رانندگی پاسخگو است. با حجم فروش بالا و پیشرانه‌ای ثابت شده و شاسی و تکنولوژی به‌روز، سری 3 خودروی قابلی است اما برخی موارد و مشکلات در آن وجود دارند که البته قابل‌رفع هستند. نسخه‌های داغ‌تر M3 نیز خودرویی اسپورت با قابلیت اطمینان خوب هستند

 5خودروی آلمانی قابل اعتماد

 5خودروی آلمانی قابل اعتماد

آئودی R8

به عنوان یک سوپرکار در سطح جهانی، آئودی R8 به طور شگفت‌انگیزی خودروی خوبی بوده و قابلیت اطمینان بالایی دارد. با استفاده از تکنولوژی‌ها، پیشرانه‌ها و قوای محرکه‌ی اثبات‌شده‌ی آئودی، این کوپه‌ی پرفورمنس دارای نسخه‌های 8 و 10 سیلندر است و از کابینی راحت با آخرین تکنولوژی‌ها سود می‌برد. مالکان این خودرو مشکلات جدی خیلی کمی را گزارش کرده‌اند اگرچه که چک کردن لاستیک‌ها، ترمزها و کلاچ پیش از خرید یک نسخه‌ی کارکرده توصیه می‌شود. عملکرد بالاتر از حد متوسط برند آئودی در مطالعه‌ی جی دی پاور نیز باعث افزایش اعتمادبه‌نفس در هنگام خرید می‌شود.

 5خودروی آلمانی قابل اعتماد

 5خودروی آلمانی قابل اعتماد

منبع: پدال



نظرات