1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. میراژ مدل 2016 از لیست میتسوبیشی خط خورد

میراژ مدل 2016 از لیست میتسوبیشی خط خورد

4 شهریور 1394
  • 0

معمولاً وقتی یک خودروساز خط تولید خود را برای مدل سال جدید اعلام می‌کند و در آن، یکی از مدل‌های خاص غایب است، طبیعتاً می‌توان نتیجه گرفت که تولید این مدل متوقف شده است. به عنوان مثال، اخیراً در برنامه‌های خط تولید نیسان برای مدل‌های سال ۲۰۱۶ مشخص شد که تولید اکسترا شاسی‌بلند پس از مدل ۲۰۱۵ دیگر ادامه نخواهد یافت. به همین ترتیب، کاری که تویوتا در مورد Fj کروزر انجام داد را می‌توان مثال زد. نمونه‌های بیشتری از این دست موجود هستند، ولی نکته اصلی این است که نبود یک مدل در خط تولید یک سال یک خودروساز، معمولاً به معنای کنار گذاشتن آن است. با این حال، چنین چیزی برای میتسوبیشی صدق نمی‌کند؛ این کمپانی در برنامه‌های مدل‌های سال ۲۰۱۶ خود، میراژ ساب‌کامپکت را حذف کرده، ولی به شکلی عجیب، تولید این خودروی کوچک را کاملاً متوقف نکرده است.

این شرایط کمی عجیب است، ولی واقعیت دارد. میتسوبیشی در بهار آینده یک مدل زودرس از میراژ ۲۰۱۷ معرفی خواهد کرد که آپدیت‌هایی در زمینه پیشرانه و شاسی به همراه خواهد داشت. در همین حال، به نظر می‌رسد که مدل‌های ۲۰۱۵ میراژ موجود در نمایندگی‌ها به قدری باشند که بتوانند فروش میتسوبیشی را در فاصله ماه‌های گذار به مدل ۲۰۱۷ تأمین کنند. بر این اساس، این کمپانی در زمان و انرژی لازم برای بازاریابی مدل ۲۰۱۶ میراژ صرفه‌جویی خواهد کرد و در همین حال، احتمالاً آمار فروش خود را نیز حفظ می‌کند.

همزمان با ارائه نسخه آپدیت‌شده میراژ هاچ‌بک ۲۰۱۷ در امریکا، یک نسخه چهار در سدان از میراژ نیز معرفی خواهد شد. میراژ سدان، مدلی است که در جاهای دیگر دنیا به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود که با ورود خود به بازار امریکا، آمار فروش کلی میراژ را در این بازار افزایش دهد. عمر میتسوبیشی لنسر اولوشن ممکن است برای همیشه خاتمه یافته باشد، ولی میراژ قرار است که پس از یک استراحت کوتاه‌مدت، دوباره از خواب برخیزد و اوج بگیرد.

 میراژ مدل 2016 از لیست میتسوبیشی خط خورد

 میراژ مدل 2016 از لیست میتسوبیشی خط خورد

 میراژ مدل 2016 از لیست میتسوبیشی خط خورد

منبع پدال


نظرات