1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آخرین نسخه از میتسوبیشی لنسر EVO

آخرین نسخه از میتسوبیشی لنسر EVO

9 آذر 1393
  • 3

میتسوبیشی می‌خواهد آخرین شانس خود را با دهمین نسخه از لنسر اوولوشن بیازماید و پس از آن دیگراین مدلهای اسپرت لنسر به پایان عمر خود می‌رسند و چراغ EVO خاموش می‌شود.

لنسر اوولوشن یا EVO ده نسل یا نسخه را آزموده است. نسخه نهایی که برای سال 2015 تدارک دیده شده، یک نسخه تولید محدود است که قابلیت‌های ارتقا یافته ای دارد. این یک نسخه GSR با گیربکس پنج سرعته دستی است که قدرت و اسب بخار بالاتر و تنظیم دقیق سیستم تعلیق از ویژگی‌های آن می‌باشد. از این خودرو به تیراژ 2000 دستگاه تولید خواهد شد.

به گفته Don Swearingen معاون مدیر اجرایی میتسوبیشی آمریکای شمالی، مدل Evo XI دیگر روی میز قرار ندارد و گزینه‌های دیگری از جمله یک نسخه ویژه برای ژوئن سال آینده برنامه‌ریزی شده‌اند که جانشین مدلهای EVO خواهد شد.

در حال حاضر، میتسوبیشی اِولوشن از یک موتور چهار سیلندر توربوشارژر 2.0 لیتری مجهز به اینتر کولر بهره می‌گیرد که قدرت تولیدی آن 291 اسب بخار در دور موتور 6500 دور بر دقیقه و گشتاور خروجی آن 406 نیوتن متر در دور موتور 4000 می‌باشد. گیربکس در مدل GSR به صورت 5 سرعته دستی و در مدل MR به صورت 6 سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه و شیفتر دستی اسپورترونیک (TC-SST) می‌باشد.

هر دو مدل از سیستم کنترل چهار چرخ (S-AWC) و انتقال نیرو به چهار چرخ (AWD) برخوردارند.

 میتسوبیشی لنسر

 میتسوبیشی لنسر

 میتسوبیشی لنسر

 میتسوبیشی لنسر

 میتسوبیشی لنسر

 میتسوبیشی لنسر-نمای عقب

 میتسوبیشی لنسر-نمای عقب

 میتسوبیشی لنسر-نمای عقب

میتسوبیشی لنسر-نمای عقب



نظرات

  • دیستور دیستور (14 آذر 1393 ساعت 22:22)

    واقعا حیفه که دیگه تولید نمیشه این مدل - یکی از ارزوهام داشتن میتسوبیشی لنسر evo هست

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (13 آذر 1393 ساعت 10:02)

    چقدر بد

  • آفرین آفرین (9 آذر 1393 ساعت 18:11)

    لنسر هم از آن ماشین های کم خرج و خوش دست ژاپنی است مدل 1977 را داشتم یکسال سوار شدم فقط بنزین زدم و روغن عوض کردم حالا دیگه این را نگو که . . .