1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ارتقای MG6 در کنار کاهش قیمت

ارتقای MG6 در کنار کاهش قیمت

24 فروردین 1394
  • 1

ام‌جی به طور رسمی از فیس لیفت MG6 برای سال 2015 رونمایی کرد. در این خودرو، ام‌جی موارد ارتقا و بهبود یافته را با هزینه کمتری ارائه می‌نماید.

ام‌جی اصرار دارد که نسخه 2015، یک مدل جدید است. اما تغییرات ظاهری این خودرو تنها به چراغ‌های LED روزتاب جدید و تغییرات مختصر در سپرها محدود می‌شود.

ام‌جی اعلام کرده که تقریباً تمام قسمت‌های کابین دستخوش تغییر و به‌روزرسانی شده‌اند. از جمله این تغییرات، نمایشگرهای جدید داشبورد، نمایشگر 7 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و همچنین استفاده از یک ترمز دستی الکترونیکی به‌جای ترمز مکانیکی می‌باشد.

بهبود اصلی در زیر کاپوت صورت گرفته که در آن موتور 1.9 لیتری دیزلی به طور قابل‌توجهی بهینه شده است. با اینکه میزان نیروی تولیدی این پیشرانه هنوز 148 اسب بخار و گشتاور آن 350 نیوتن متر است، تولید گازهای آلاینده به 119 گرم در هر کیلومتر کاهش یافته و مصرف سوخت آن نیز به 4.6 لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است.

MG6 جدید نسبت به قبل، یک رژیم 75 کیلوگرمی گرفته و 0.5 ثانیه شتاب صفر تا 96 بهتری دارد. به‌گونه‌ای که از سکون تا سرعت 96 کیلومتر بر ساعت را در 8.4 ثانیه می‌پیماید.

سه تریم مختلف برای MG6 جدید درنظر گرفته شده است که ارزان‌ترین آنها یعنی مدل S با قیمت 13995 پاوند در انگلستان به فروش می‌رسد. این رقم 3000 پاوند از مدل پایه سال 2014 ارزان‌تر شده است. این قیمت‌گذاری باعث می‌شود تا این خودرو بتواند در رقابتی مستقیم با خودروهای کوچک‌تری چون فورد فوکوس و اوپل آسترا قرار گیرد.

حتی تریم پایه نیز از امکاناتی نظیر صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن، رینگ‌های چرخ 16 اینچی آلیاژی، ترمز پارکینگ (دستی) الکترونیکی و مواردی مشابه سود می‌برد. در مدل TS مواردی چون روکش چرم صندلی‌ها، چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن اتوماتیک و کروز کنترل اضافه شده‌اند. در مدل TL هم روکش کامل کابین با چرم و دوربین عقب و موارد بیشتر را می‌توان یافت.

 ارتقای MG6 در کنار کاهش قیمت

 ارتقای MG6 در کنار کاهش قیمت

 ارتقای MG6 در کنار کاهش قیمت

 ارتقای MG6 در کنار کاهش قیمت

 ارتقای MG6 در کنار کاهش قیمت

 ارتقای MG6 در کنار کاهش قیمت

منبع پدال


نظرات

  • حسین معمار حسین معمار (24 فروردین 1394 ساعت 09:32)

    کجاش کاهش قیمت داشت...؟من پارسال که راجعبش نقد و برسی کرده بودین کامنت گذاشتم تا 10 سال دیگه میخرمش اما سر یه سال 15 تومن گرون تر شد و من 11 سال دیگه میتونم بخرمش.خب این یه معادله سادس یعنی اگه هر سال 15 تومن گرونتر بشه من یه سال دیرتر بهش میرسم ینی 20 سال دیگه میتونم بخرمش..بیخود نیست میگن سختی 100 سال اوله(البته مثال خودم زدم میدونم خیلیها با حقوق بخور و نمیر مثل من هستن...)