1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رویال 600 یک مرسدس عجیب

رویال 600 یک مرسدس عجیب

3 دی 1394
  • 0

Coachbuilt ها (خودروهایی که بر روی شاسی‌های جدا طراحی می‌شوند) یکی از قسمت‌های عجیب دنیای خودرو هستند. این خودروها اغلب به سفارش مشتری‌ها انحصاری و لوکس هستند اما گاهی اوقات این روند به طرز وحشتناکی اجرا می‌شود.

یک خودروی Coachbuilt از مرسدس بنز که رویال 600 نامیده می‌شود روند عجیب‌وغریبی را در پیش گرفته است. این خودرو اخیراً در کالیفرنیا دیده شده و عکس‌های اصلی آن توسط صفحه‌ی فیس‌بوک گالپین اتو اسپرت منتشر شده است.

ظاهر خودرو نشان می‌دهد که این خودرو با الهام از مرسدس فینتال S کلاس W111 و نسل W112 طراحی شده است. قطعات به‌طور منظمی در کنار هم قرار گرفته‌اند و این مدل با طراحی مدرن‌ترش مفتخر به تکرار طراحی سنتی آن خودروها شده است.

مطمئناً چراغ‌های جلوی SLS و ورودی هواهای کناری SLR وجهه کلی خودرو را زیر سؤال نمی‌برد؛ اما چه با این قضیه موافق باشیم چه مخالف این طراحی توجه ما را به سمت جزییات جلب می‌کند. شیشه‌ی عقب مستطیلی شکل به حالت کلاسیک خود بازگشته و سپرهای کروم جلو و عقب ما را به یاد سپرهای قدیمی با شکل میله‌های فلزی کروم می‌اندازد.

اگر بخواهیم طراحی داخلی این خودرو را در نظر بگیریم باید بگوییم که این خودرو بر اساس W222 S600 طراحی شده است.به نظر می‌رسد که نام رویال 600 به همین دلیل انتخاب شده باشد اما این تنها وجه اشتراک این خودرو با W222 S600 است. شاید بتوان این خودرو را یک لیموزین کلاسیک نامید چرا که شما عملاً خودرویی با رینگ‌های بزرگ را می‌بینید که قالپاق‌هایش شما را به یاد خودروهای قدیمی می‌اندازد. بااین‌وجود چراغ‌های عقب SLS قرارگرفته در عقب خودرو بازهم شما را از این فضا دور می‌کند.

 رویال 600 یک مرسدس عجیب

 رویال 600 یک مرسدس عجیب

 رویال 600 یک مرسدس عجیب

 رویال 600 یک مرسدس عجیب

 رویال 600 یک مرسدس عجیب

 رویال 600 یک مرسدس عجیب

 رویال 600 یک مرسدس عجیب

منبع پدال


نظرات