1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی از مرسدس کلاس S مدل 2018

تصاویر جاسوسی از مرسدس کلاس S مدل 2018

14 اسفند 1394
  • 0

در سال ۲۰۱۳ مرسدس‌بنز نسل کنونی کلاس S با عنوان W222 را معرفی کرد؛ موضوعی که مدت چندان زیادی از آن نمی‌گذرد. ولی امروز تصاویری مخفیانه از یک نمونه اولیه منتشر شده که نشان‌دهنده تلاش مهندسان برای یک ارتقای میان‌دوره‌ای است. با توجه به اینکه کلاس S به عنوان یک مدل ۲۰۱۴ از راه رسیده، انتظار می‌رود که این آپدیت در سال ۲۰۱۷ و به عنوان مدل ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود.

به نظر می‌رسد که تغییرات ظاهری، بسیار جزئی باشند. شاید تنها تفاوت‌هایی که در حال حاضر می‌توان تشخیص داد، طرح چراغ‌های جدید در جلو است. این چراغ‌ها، طرح کنونی مورد استفاده در کلاس S را حفظ کرده‌اند، ولی چراغ‌های «ابروی» روشنایی روزانه صاحب یک طراحی جدید با استفاده از ۳ نوار به جای یک نوار شده‌اند و یک سری ۳ تایی LED به صورت قائم مورد استفاده قرار گرفته است.

این LED ها بخشی از نسل بعدی تکنولوژی چراغ‌های جلوی ماتریکس LED مولتی‌بیم را تشکیل می‌کند که به راننده اجازه می‌دهند که همیشه نوربالای خود را روشن نگه دارد. البته سیستم‌های پیشرفته مانیتورینگ می‌توانند کاربران دیگر حاضر در جاده را تشخیص دهند و با رساندن فرمان به کنترلرهای مستقل هر یک از LED ها توزیع پرتو نور را کنترل‌کنند. بنابراین، این چراغ‌ها باعث مزاحمت چشمی برای رانندگان دیگر نخواهد شد. همچنین این سیستم می‌تواند عابران پیاده و حیوانات را در کناره جاده تشخیص دهد و نور را به سمت آنها هدایت کند.

برخی تصاویر از داخل کابین، نشان از برخی تغییرات دارند. به نظر می‌رسد که ابعاد نمایشگرهای دیجیتال دوگانه که مجموعه ابزارهای اصلی را تشکیل می‌دهند و همین‌طور سیستم اطلاعات و سرگرمی اندکی افزایش یافته است. تنظیمات نمایشگرها تغییر پیدا کرده و غربیلک فرمان چند منظوره نیز از یک طراحی جدید برخوردار شده است.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که مرسدس در حال آزمایش یک سیستم کنترل حرکتی که ممکن است در نسخه آپدیت از کلاس S ارائه شود. این در حالی است که ب‌ام‌و به‌تازگی یک سیستم مشابه از این نوع را در مدل ۲۰۱۶ از سری 7 معرفی کرده است. دیگر تغییرات در کابین احتمالاً به تریم‌های جدید و شاید یک طراحی تازه برای صندلی‌های جلو مرتبط هستند.

هنوز برای صحبت در مورد اصلاحات سیستم پیشرانه اندکی زود است، ولی مرسدس معمولاً در هنگام ارتقاهای میان‌دوره‌ای، به ویژگی‌های مکانیکی محصولاتش نیز توجه دارد. از قبل می‌دانیم که کلاس S به‌زودی از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک مرسدس‌بنز بهره‌مند خواهد شد. البته اگر قبل از این آپدیت نیز از گیربکس جدید استفاده شود، نباید چندان تعجب کرد. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که گزینه‌های پیشرانه کنونی با سطح قدرت بالاتر و مصرف بهینه‌تر سوخت در دسترس قرار گیرند. احتمال دیگر تعویض موتور ۵/۵ لیتری V-8 در مدل سطح بالای S63 با موتور جدید ۴ لیتری مرسدس-‌ای‌ام‌جی است.

 تصاویر جاسوسی از مرسدس کلاس S مدل

 تصاویر جاسوسی از مرسدس کلاس S مدل

 تصاویر جاسوسی از مرسدس کلاس S مدل

 تصاویر جاسوسی از مرسدس کلاس S مدل

 تصاویر جاسوسی از مرسدس کلاس S مدل

 تصاویر جاسوسی از مرسدس کلاس S مدل

 تصاویر جاسوسی از مرسدس کلاس S مدل

 تصاویر جاسوسی از مرسدس کلاس S مدل

منبع پدال


نظرات