1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل جدید مرسدس کلاس G ، صخره ای دست نیافتنی

نسل جدید مرسدس کلاس G ، صخره ای دست نیافتنی

17 اردیبهشت 1393
  • 0

مرسدس بنز تصمیم دارد کلاس G خود را بعد از 35 سال با تغییرات اساسی در سال 2017 روانه بازار نماید .

Benz G-Class

Benz G-Class

با توجه به تصاویر محدود و منتشر شده از این مدل ، این تغییرات شامل افزایش عرض خودرو جهت پایداری بیشتر ، سیستم تعلیق جدید ( سیستم تعلیق کلاس G مرسدس بنز و مخصوصا مدل G63 در حال حاضر یکی از بهترین های سیستم تعلیق در بین SUV ها را داراست ) و صندلی های بزرگتر در جلو و عقب خودرو به گونه ایی که فضای داخلی ماشین بیشتر شده است .

Andreas Zygan رئیس بخش خودروهای شاسی بلند مرسدس گفته است: ما باید مراقب میراث خود باشیم ، در 34 سال گذشته کلاس G بهترین و پرفروش ترین کلاس ما بوده است .

Benz G-Class

کلاس G از همان کد اسم W463 استفاده می کند اما در ساختار آن به طور گسترده از آلومینیوم استفاده شده است. پهنای سری جدید کلاس جی 100 میلی متر بیشتر شده که نهایتا عرض ماشین به 1860 میلی متر افزایش پیدا میکند.

با توجه به اینکه در نسل جدید از آلومینیوم بیشتر استفاده می شود وزن آن 200 کیلوگرم کاهش پیدا میکند در حالی که وزن مدل G350 در حال حاضر 2570 کیلوگرم است.

Benz G-Class

Benz G-Class

طراحی خارجی آن به صورت زاویه دار همانند ماشین های امروزی که شیشه جلو اتومبیل به صورت عمودی می باشد را حفظ کرده است. این مدل الهام گرفته شده از Ener-G-Force concept که در موتور شو 2012 لس آنجلس معرفی شده است.

فناوری های بکار رفته در این اتومبیل بیشتر شده است مانند چراخ های LED‌ و مجموعه ای از سیستم های ایمنی برای راننده و کمک راننده در آن نصب شده است.

Benz G-Class

احتمالا موتور کلاس جدید G یک موتور 3 لیتری جدید باشد. این موتور دو نوع بنزینی و دیزلی دارد. مدل بنزینی آن که M256 نام دارد شش سیلندر خواهد بود و مدل دیزلی هم به نام OM656 که قبل از اینکه بر روی این کلاس سوار شود در سال 2016 بر روی کلاس جدید E استارت خواهد خورد.

قدرت موتور بنزینی 360 اسب بخار و موتور دیزلی 300 اسب بخار می باشد. همچنین برای انتقال قدرت از گیربکس 9G-Tronic استفاده خواهد شد.

Benz G-Class

منبع autocar.co.uk


نظرات