1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. افزایش سرمایه‌گذاری مرسدس در کارخانه آلاباما

افزایش سرمایه‌گذاری مرسدس در کارخانه آلاباما

30 شهریور 1394
  • 0

مرسدس در آلابامای آمریکا کارخانه می‌زند.

به‌تازگی شرکت خودروسازی دایملرمرسدس اعلام کرده قصد دارد با سرمایه‌گذاری 1.3 میلیارد دلاری کارخانه بزرگ خود در آلابامای آمریکا را از نو طراحی و احداث کند. این کارخانه که قرار است به تولید انواعی از شاسی‌بلندهای مرسدس بنز بپردازد در توسکالوزای آلاباما واقع شده و در یک دوره زمانی سه‌ساله ساخته خواهد شد.

مرسدس بنز این موضوع را روز جمعه اعلام نمود. دراین‌باره مارکوس شافر از مدیران بخش زنجیره تأمین کارخانجات مرسدس بنز اعلام کرده است:

این کارخانه که به‌صورت مستقیم بیش از سیصد فرصت شغلی ایجاد می‌کند در مساحتی حدود 1 میلیون فوت ساخته می‌شود و سالن مونتاژ آن بیش از 139 هزار فوت وسعت دارد. مرسدس در این سالن از آخرین فناوری‌های روز جهان سود می‌برد و مجتمع توسکالوسا را به تجهیزات پیشرفته it و سامانه لجستیکی جدید مجهز کرده است. این کارخانه قرار است نسل آینده شاسی بلندهای مرسدس را که در قیاس با نمونه‌های فعلی دارای بالاترین کیفیت، کارایی، انعطاف و تکنولوژی هستند تولید نماید.

تأسیسات صنعتی مرسدس بنز در توسکالوسای آلاباما در سال 1997 و برای تولید مدل ML ساخته شد و حال که با تغییرات گسترده در استراتژی تولید محصولات شاسی‌بلند مرسدس، رده‌های جدید و متنوعی قرار است تولید گردد، این کارخانه نیز تغییرات گسترده‌ای به خود خواهد دید. در توسکالوزا به غیر از مدل GLE، دو مدل GL و C کلاس سدان نیز مونتاژ می‌شوند. همچنین تولید مدل R کلاس نیز که گونه‌ای خودروی خانوادگی و متفاوت است تا ماه گذشته ادامه داشت که سرانجام تولید این خودروی لوکس نیز در 28 اوت متوقف شد.

احتمال می‌رود در طول یک دهه آینده بازار محصولات شاسی‌بلند با 61درصد رشد روبرو شود و خریداران بیش از 19.8 میلیون دستگاه از انواع این خودروها را خریداری کنند. بااین پیش‌فرض دایملر آ.جی در نظر دارد در آینده نزدیک تولید اس یو وی‌های هیبرید را به‌طور گسترده‌ای افزایش دهد و در این راستا توسکالوسا یکی از عمده پایگاه‌های تولید خودروهای هیبریدی مرسدس خواهد بود. دایملر اعلام نموده کارخانه توسکالوسا سال گذشته موفق شده بیش از 232 هزار دستگاه خودرو تولید نماید و امسال نیز بر طبق برنامه‌های مرسدس برای تولید سیصدهزار دستگاه برنامه‌ریزی شده است.

 افزایش سرمایه‌گذاری مرسدس در کارخانه آلاباما

 افزایش سرمایه‌گذاری مرسدس در کارخانه آلاباما

 افزایش سرمایه‌گذاری مرسدس در کارخانه آلاباما

 افزایش سرمایه‌گذاری مرسدس در کارخانه آلاباما

منبع پدال


نظرات