1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین تصاویر از مرسدس GLS

اولین تصاویر از مرسدس GLS

11 آبان 1394
  • 0

فیس‌لیفت شاسی‌بلند رده بالای مرسدس بنز GL که از این پس با روش نام‌گذاری جدید مرسدس با نام GLS شناخته می‌شود، با دو تصویر جدید و بدون پوشش‌های استتار، لو رفت. شاسی‌بلند لوکس مرسدس قرار است سال 2016 روانه بازار شود.

در این خودرو شاهد تغییراتی در ظاهر و باطن خودرو خواهیم بود. جراحی صورت همراه با تغییر نام، شامل چراغ‌های جلوی جدید یکپارچه با LED های روزتاب و به شکل مشابه با خودروهای جدید مرسدس طراحی شده است. جلوپنجره با دو ردیف نوار افقی اسپرتی و هواکش‌های بزرگ‌تر روی سپر برای بهبود خنک کنندگی پیشرانه نیز جلب توجه می‌کنند.

در قسمت پشت نیز با چراغ‌هایی با گرافیک جدید سه بعدی البته با همان سبک و سیاق نسبتاً کلاسیک و تغییرات اندک در دیفیوزر روبرو می‌شویم.

تا آنجا که می‌دانیم، مرسدس جی ال اس از ماه دسامبر 2016 تحویل مشتریان می‌شود و پیشرانه‌های آن نیز از نوع بهینه شده مدل‌های قبلی خواهند بود. پرچم‌دار این موتورها، مدل GLS 63 AMG خواهد بود که یک موتور 5.5 لیتری V8 دو توربو داشته و قدرت 557 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر از آن استحصال می‌گردد. این تازه آخر راه نیست و همین پیشرانه در مدل S کمی قوی‌تر شده و قدرتی 585 اسبی و گشتاوری 760 نیوتن متری خواهد داشت.

با این وجود باید منظر اطلاعات رسمی مرسدس درباره ویژگی‌ها و توانایی‌های این خودروی SUV لوکس باشیم.

 اولین تصاویر از مرسدس GLS

 اولین تصاویر از مرسدس GLS

منبع پدال


نظرات