1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مرسدس GLE با تیونینگ Top Car

مرسدس GLE با تیونینگ Top Car

31 فروردین 1395
  • 0

هیچ چیز جذابتر از گردش در شهر با GLE اینفرنو جدید تاپ کار نخواهد بود. GLE کوپه به خودی خود از سوی مرسدس جذاب و عضلانی هست، وای بحال اینکه بدست تاپ کار، تیونر روسی بیفتد؛ و در انجاست که یک هیولای آتشین می بینیم که کنترل آن ممکن نیست!

تیونر روسی تاپ کار که عاشق کار بر روی ژرمن‌هاست و 911 و سری ایکس bmw و …را تا ته اسپرت کرده و در کارش با برمبو، آکراپوویچ، لوما و ا.د.و نیز همکاری می کند دستی بر سر و روی GLE کشیده و اژدهای مشکی اینفرنو را در قالب پکیج ارتقا و بدنه عریض‌تر عرضه کرده که بامپرجلویی خشن و ورودی هوای بزرگ، هود عضلانی، سپرها و گلگیرهای ادغامی پهن با اسکرت جانبی و دیفیوزر بزرگ عقب جای گرفته در بامپر جدید جلوه وحشتناکی را به آن بخشیده و نفس پیشرانه آن شما را خواهد سوزاند!

این کیت بدنه با قیمت پایه 19 هزار دلار عرضه می گردد که در صورت افزودن آپشنهای دیگری همچون بامپرهای جلویی فیبرکربنی، گلگیرهای متورم، پنلهای در، اسکرت جانبی، لوگوی تاپ کار، ویل اسپیسر به 22.5 هزار دلار خواهد رسید. رینگهای 22 یا 23 اینچی لوما یا ا.د.و نیز بین 7 تا 11 هزار دلار برایتان آب خواهد خورد.

علاوه بر این، تیونر حرفه‌ای تاپ کار، خودروی شما را در صورت تمایل مزین به تریم چوبی یا فیبر کربنی تزیینات داخل، چرم کروکودیل و حتی طلای 24 عیار خواهد کرد! پروژه ارتقای تاپ کار در تمام مدلهای GLE قابل اجراست. در زمینه پیشرانه نیز، تاپ کار بیکار ننشسته و در مدل GLE450، تا 86 اسب بخار و 123 نیوتون متر، در GLE 63 AMG تا 123 اسب بخار و 149 نیوتون متر و در نهایت در GLE 63 AMG S COUPE تا 130 اسب بخار و 160 نیوتون متر به ترتیب توان و گشتاور را بالا برده است تا با نفس آن همه چیز را به آتش بکشید!

 مرسدس GLE با تیونینگ Top Car

 مرسدس GLE با تیونینگ Top Car

 مرسدس GLE با تیونینگ Top Car

 مرسدس GLE با تیونینگ Top Car

 مرسدس GLE با تیونینگ Top Car

 مرسدس GLE با تیونینگ Top Car

منبع پدال


نظرات