1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین عکس های جاسوسی نسل جدید غول مرسدس بنز

اولین عکس های جاسوسی نسل جدید غول مرسدس بنز

26 تیر 1395
  • 0


باور کنید یا نه، مرسدس جی کلاس نزدیک به 38 سال است که حیات خود را آغاز کرده و در این سالیان دراز همچنان بدنه مکعبی و جعبه مانند خود را حفظ کرده است. حال کمپانی آلمانی ساخت نسل جدیدی از این کلاس را آغاز کرده است و اخیراً تصاویر جاسوسی مربوط به آن منتشرشده است.

 عکس های جاسوسی نسل بعدی g class



با توجه به مواردی که در تصاویر مشاهده می‌شود، فرم کلی بدنه همچنان بدون تغییر باقی‌مانده است. جاپایی‌هایی که در کنار درب خودرو در طرفین قرار دارند، تقریباً 10 سانتی‌متر عریض‌تر شده‌اند.

 عکس های جاسوسی نسل بعدی g class



نکته جالب این است که سپر عقب خودرو نصب نشده است و ما می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به اجزای سیستم چهارچرخ محرک خودرو داشته باشیم. مرسدس قرار است در نسل جدید از فرمان‌ الکترومکانیکی و سیستم تعلیق Multi-link در جلو استفاده کند. این موضوع سبب می‌شود تا مهندسان بتوانند از سیستم‌های کمکی مدرن روی خودرو استفاده کنند که تاکنون جی کلاس از آن بی‌بهره بوده است.

 عکس های جاسوسی نسل بعدی g class



در بخش طراحی، همان بدنه مکعبی شکل با جزئیات آئرودینامیکی جدید برای کاهش ضریب درگ خودرو به کار گرفته‌شده است. به لطف استفاده از مواد سبک‌تر، جرم خودرو 200 کیلوگرم کاهش می‌یابد که رقم قابل‌توجهی است.

 عکس های جاسوسی نسل بعدی g class



نسل جدید مرسدس جی کلاس در اواخر سال 2017 با دو موتور بنزینی و دیزلی شش سیلندر معرفی خواهد شد. نسخه بنزینی نزدیک به 360 اسب بخار و نسخه دیزلی بیش از 300 اسب بخار خروجی خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود که این موتور با جعبه‌دنده‌ای 9 سرعته و اتوماتیک عرضه شود.

 عکس های جاسوسی نسل بعدی g class



مدل‌های قوی‌تر نیز در ادامه معرفی می‌شوند و انتظار می‌رود شاهد معرفی خودرویی با موتور 4 لیتری V8 دو توربو باشیم. چیزی در سطح نسخه فیس‌لیفت G500.

 عکس های جاسوسی نسل بعدی g class



منبع:
پدال



نظرات