1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه‌های ویژه از مرسدس کلاس E

نسخه‌های ویژه از مرسدس کلاس E

26 شهریور 1394
  • 0

 نسخه‌های ویژه از مرسدس کلاس E

مدل‌های جدید مرسدس بنز کلاس E پیش از معرفی نسل جدیدان وارد بازار خواهند شد. بدین ترتیب، مرسدس کلاس E فعلی خود را همچنان در تیتر خبرهای داغ حفظ می‌کند.

مدل‌های جدید ویژه این کلاس از روی مدل‌های کوپه و کروکی عرضه می‌شوند و تحت دو عنوان اسپرت و V8 می‌باشند.

نسخه اسپرت یا ادیشن اسپرت کوپه و کروکی با ویژگی‌هایی چون هواکش‌های بزرگ‌تر روی سپر جلو، لبه کرومی اسپویلر جلو، رکاب‌های اسپرت جانبی، نشان AMG، دیفیوزر عقب، خروجی‌های دوقلوی اگزوز به شکل ذوزنقه‌ای، رنگ بدنه متالیک درخشان خاص و از این قبیل متمایز می‌گردند.

سیستم تعلیق اسپرت این خودروها نیز باعث چالاکی بیشتر آنها خواهد شد. چرخ‌ها نیز از نوع آلیاژی 18 اینچی AMG بوده و همراه با دیسک‌های سوراخ‌دار ترمز ارائه می‌شوند.

فضای داخلی این نسخه با چرم مشکی با دوخت آبی رنگ و پوشش‌های خاکستری خواهد بود. آلومینیوم نیز برای پوشش قسمت‌های فلزی داخلی انتخاب شده است.

برای ادیشن V8 نیز که البته تنها در مدل E 500 کوپه و کروکی ارائه می‌شود، چرخ‌های 19 اینچی به رنگ تیتانیوم خاکستری ساخت AMG انتخاب شده‌اند. فضای کابین این مدل هم با چرم ناپا با دوخت متضاد روکش شده است. سیستم تهویه سه ناحیه‌ای اتوماتیک و سیستم تعلیق تطبیقی پویا به صورت استاندارد در این مدل استفاده می‌شوند.

مرسدس همچنین ارتقای نرم افزاری اتصال به گوشی‌های هوشمند از طریق پشتیبانی از رابط کاربری کارپلی اپل و MirrorLink را نیز در تمام مدل‌های کلاس ای خود لحاظ کرده است. بعلاوه ویژگی‌های تازه‌ای چون اطلاعات زنده ترافیکی در همه این مدل‌ها پوشش داده می‌شوند.

نسخه اسپرت در المان 4367 یورو گران‌تر از مدل پایه خواهد بود. این در حالی است که نسخه V8 هم 7973 یعنی حدود 9000 دلار گران‌تر از مدل پایه E500 می‌باشد.

منبع پدال


نظرات