1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین تصاویر از مرسدس AMG C63 S کوپه

اولین تصاویر از مرسدس AMG C63 S کوپه

31 مرداد 1394
  • 1

مرسدس بنز کلاس سی کوپه همین چند روز پیش رونمایی شد اما نسخه پر قدرت AMG آن هنوز آشکار نشده است. با این وجود اولین تصاویر از این نسخه نیز به صورت غیر رسمی منتشر شده‌اند.

این تصاویر با وجود کیفیت پایین مواردی را در این خودرو نشان می‌دهند. از جمله سپر جلوی تهاجمی و جلوپنجره مشبک با یک نوار افقی و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و پایین‌تر سپر جلو که تقلیدی از سایر مدل‌های AMG می‌باشند.

در پهلوی خودرو هم اسکرت های جانبی آئرودینامیکی را می‌بینیم و یک نشان V8 Biturbo هم به چشم می‌خورد. در انتهای خودرو هم یک سپر شیک، دیفیوزر یا منتشر کننده هوا همراه با چهار خروجی اگزوز جذاب و یک اسپویلر را می‌بینیم.

قدرت این خودرو توسط یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری مجهز به دو توربوشارژر تأمین می‌گردد که از مدل AMG GT به عاریت گرفته شده و 503 اسب بخار قدرت و 698 نیوتن متر گشتاور خروجی آن است. این موتور با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه از نوع اسپیدشیفت AMG جفت می‌شود.

شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت این مدل تنها 3.9 ثانیه خواهد بود و می‌تواند به سرعت 289 کیلومتر بر ساعت نیز دست یابد.

البته یک مدل ضعیف تز از این مدل هم بدون پسوند S وجود دارد که قدرت آن 469 اسب بخار و گشتاور آن 648 نیوتن متر است و شتاب صفر تا 96 آن هم به 4.0 ثانیه می‌رسد. بیشینه سرعت این مدل به صورت الکترونیکی به 250 کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است. با این وجود هنوز هم عملکرد چشمگیری را از این مدل می‌توانیم انتظار داشته باشیم. باید منتظر رونمایی رسمی و اطلاعات بیشتر از این مدل ظرف هفته جاری یا آینده باشیم.

 اولین تصاویر از مرسدس AMG C63 S کوپه

 اولین تصاویر از مرسدس AMG C63 S کوپه

منبع پدال


نظرات

  • حسین معمار حسین معمار (31 مرداد 1394 ساعت 05:13)

    ضعیفش 469 اسب بخار...خدایا توبه