1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین تصاویر جاسوسی مرسدس بنز C63 Rکوپه

اولین تصاویر جاسوسی مرسدس بنز C63 Rکوپه

23 مهر 1395
  • 0

اگر ایده‌ی راندن مرسدس-ای‌ام‌جی GT R را دوست داشته و درعین‌حال فضای کافی برای حمل دو سرنشین را نیز نیاز دارید پس نگاهی به این تصاویر جاسوسی بیندازید که چراکه پیشنهاد می‌کنند برند در حال حاضر راه‌حلی برای این مسئله دارد. این تصاویر اساساً یک C63 کوپه را بدون کاورهای معمول نشان می‌دهند که در بدنه‌ی آن اصلاحاتی صورت گرفته و ما را وادار می‌کند تا آن را یک نسخه‌ی داغ‌تر R بدانیم. همچنین این شانس وجود دارد که این خودرو Black Series نیز نام بگیرد زیرا مرسدس در نظر دارد تا این نام را احیا کند.

مرسدس-ای‌ام‌جی این C63 کوپه را هرچه که بخواهد بنامد، استایل اسپورت خودرو برخی ارتقاها را دارد که به بهبود کارایی خودرو کمک می‌کند. در بخش جلو اسپلیتر خودرو ورودی‌های کوچکی دارد که به خنک‌سازی و یا بهبود داون فورس دماغه‌ی خودرو کمک می‌کند. بخش پایینی جلوپنجره نیز هم‌اکنون پولیش خورده است. همین قطعات مشابه در رکاب‌های جانبی و بخش‌هایی از نمای عقبی نیز بکار گرفته شده‌اند. بزرگ‌ترین تغییر این خودرو بال عقبی ثابت است. این بال عقبی نمای گیرایی را به خودرو بخشیده است. درحالی‌که درب صندوق این نسخه‌ی آزمایشی مشکی است انتظار می‌رود که در مدل نهایی این بخش همرنگ بدنه باشد.

 اولین تصاویر جاسوسی مرسدس بنز C63 Rکوپه

 اولین تصاویر جاسوسی مرسدس بنز C63 Rکوپه

تنها نشانه‌ای که در بیرون خودرو نشان می‌دهد چه چیزی زیر کاپوت پنهان شده نوشته‌ی V8 Biturbo در گلگیر جلو است. دو گزینه‌ی احتمالی در این بخش وجود دارد. ای‌ام‌جی GT R قدرت 577 اسب بخاری و گشتاور 699 نیوتون متری را از دل پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو بیرون می‌کشد. ای‌ام‌جی GT C رودستر جدید نیز از همان پیشرانه اما با تنظیمات متفاوت قدرت 550 اسب بخاری و گشتاور 681 نیوتون متری سود می‌برد. هردوی این پیشرانه‌ها نسخه‌های ارتقا یافته‌ی پیشرانه‌ی 503 اسب بخاری C 63 S کوپه‌ی کنونی هستند.

اطلاعی از زمان معرفی این C کلاس قوی‌تر نداریم. نبود پوشش‌های متداول پیشنهاد می‌کنند که مرسدس دلیلی برای این کار نداشته است. با وجود رخدادهای خودرویی زیاد در ماه‌های آینده این خودرو می‌تواند به زودی مراسم رونمایی رسمی داشته باشد.

 اولین تصاویر جاسوسی مرسدس بنز C63 Rکوپه

 اولین تصاویر جاسوسی مرسدس بنز C63 Rکوپه

منبع:پدال



نظرات